New Link konferencija, u organizaciji Njuškala, 3. i 4. listopada stiže u Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu.
Prvi dan bit će rezerviran za stručnjake iz svijeta nekretnina a drugi za auto-moto industriju.
- Njuškalo želi dati potporu svojim poslovnim klijentima u razvoju njihova poslovanja novim znanjima sa svjetskog i s našeg tržišta, a da bismo u konačnici mogli zajedničkim snagama napraviti korak više za cjelokupno tržište u Hrvatskoj, s obzirom na izazovna vremena u kojima jesmo - objasnila je izvršna direktorica Njuškala Sanda Soptija Šiljak.
Posjetiteljima konferencije najbolje svjetske prakse i trendove predstavit će Brane Kalpič sa Sveučilišta Oxford te dr. sc. Joe Peppard iz Europske škole menadžmenta i tehnologije u Berlinu. Na New Link konferenciju stižu i Alison Nau, direktorica najveće svjetske organizacije za inteligentna tehnološka rješenja u automobilskoj industriji Cox Automotive, i Viktor Weber iz Future Real Estate Instituta.
Dolazi i svjetski marketinški mag Joe Pons, koji će otkriti ključne digitalni izazove, ali i najčešće zamke u prodaji i komunikaciji. Od domaćih stručnjaka sudjelovat će član uprave ERSTE nekretnina Robert Pokorovac, Hrvoje Paver iz Hrvatske gospodarske komore i dizajnerica interijera Jelena Havelka.