Mnogi automobili privlače izgledom, no osim toga ne nude ništa posebno. Kia Sportage je izuzetno atraktivna, no osim toga nudi praktične vrijednosti, vrhunsku vožnju te odličnu vrijednost uloženo/dobiveno.
Prošli Sportage bio je pravi prodajni hit na našem tržištu, a njegovim stopama nastavlja i novi model. Iako nešto skuplji, novi Sportage još spada među najpovoljnije SUV-ove u klasi te se također vrlo dobro prodaje. Iza atraktivnog izgleda krije se luksuzni poslovno-obiteljski automobil s mnogo mjesta i štedljivim dizelskim motorom. Riječ je o provjerenom 1,7-litrenom dizelašu koji je sasvim dovoljan za Sportage ako vozač nema pretjeranih sportskih ambicija. Ubrzanja su i bolja nego što smo očekivali, jedino u pogledu maksimalne brzine Sportage ne daje ono što obećava svojim sportskim izgledom. No održavati putnu brzinu na autocesti nije nikakav problem.
Testirani Sportage oduševljava potrošnjom. U gradu smo trošili 6,2 l/100 km, a na otvorenoj cesti manje od 5,5 l/100 km, što je vrhunski rezultat za automobil težak gotovo 1,6 tona. Unutrašnjost oduševljava ponudom prostora, kako na stražnjoj klupi tako i u prtljažniku koji može primiti 503 litre ili 1492 litre s preklopljenim sjedalima. Oduševljava i dizajn, kojem se ne može ništa zamjeriti. Sve je oku ugodno, a istovremeno ergonomično i praktično. Kvaliteta materijala je na najvišoj razini, u tom pogledu se Sportage izdiže u sam vrh klase.
Vozne osobine su vrlo dobra mješavina udobnosti i dinamičkih svojstava. Ako želite, možete se voziti agresivno kroz zavoje i Sportage će sve obaviti fluidno bez previše naginjanja. Poželite li pak nježniju komfornu vožnju, Sportage će se vrlo dobro prilagoditi svakoj podlozi, pa i onoj vrlo lošoj. Za žestoke terenske izlete ovaj automobil nije namijenjen jer nema pogon na sve kotače, a veća udaljenost od podloge bit će od koristi pri povremenim silascima s asfalta, ali i parkiranju na visoke rubnike. Cijena od 243.315 kuna s obzirom na vrhunsku opremu nije pretjerana, no nije niti posebno niska. Sportage je i dalje povoljan u odnosu na većinu konkurencije, no nije više “korejski” jeftin.
dimenzije: 448x186x164 cm
obujam: 1685 ccm
snaga: 85 kW/115 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,5 s
najveća brzina: 176 km/h
potrošnja: 4,6 l /100 km
cijena: 243.315 kn (testni model) 239.990 kn (bez doplata)