To je to što me zanima!

Kaktus 2018: Festival integrirane komunikacije

Marketing mreža 12. i 13. studenog u hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizira 4. nacionalni Festival integrirana komunikacija – KAKTUS 2018.
Vidi originalni članak

Ovogodišnji slogan je "Idea is nothing without execution!", a kao i prošle godine, KAKTUS 2018 ponudit će sudionicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integriranih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova. Festival će otvoriti Marcelo Padoca, kreativni direktor agencije David&Goliath Los Angeles (USA).

Prvi dan festivala obilježava interaktivna predavanja i sesije eminentnih stručnjaka iz Europe i svijeta među kojima su i Harjot Singh, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup EMEA (UK); Gabriela Lungu, Founder, WINGS Creative Leadership Lab (CZ); Michael Maslov, General Director and Partner, Ketchum Moscow (Russia) i Fabien Aufrechter, Lead, Havas Blockchain (France).

Drugog dana festivala organizirane su THINK TANK radionice, kao i debata na temu programmatic advertisinga u organizaciji agencije Direct Media. Osim toga organizirana je i godišnja dodjela strukovnih nagrada KAKTUS 2018. Nagrade se dodjeljuju u 25 kategorija, a osvajaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrirane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 26 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regije.

"Tržište marketinških komunikacija u Srbiji već četiri godine ima svoj nacionalni festival, u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomiču granice struke i teže prema boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, s još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i podsjetila da prijavljivanje na natjecanje za KAKTUS nagrade traje do 22. rujna.

Festival KAKTUS 2018 podržalo je 30 medijskih kuća iz cijele regije, tvrtke Mercator S, Marbo Product, Jaffa Crvenka, Sberbank, CAR:GO, AVON, Delta Holding, Zlatiborac, Coca-Cola HBC Srbija, Doncafe, Huawei Srbija i brend Orbit. Tvrtka Microsoft Srbija brončani je sponzor, dok je HEINEKEN Srbija, sada već tradicionalno, prijatelj festivala. Partneri festivala su agencije - Direct Media, Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, SuperDot, Alma Quattro, Smart+ Research, Info Media Group. Festival su podržali i Nova Communications, Led Media BiH, Propix i Chameleon.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na stranici www.kaktus.rs.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare