Životni san mi je, još od kada sam bio dječak, bio da postanem mehaničar u nekom od timova Formule 1. Nakon završene srednje škole odlučio sam da mi ništa na tom putu neće stati na put. Slao sam molbe svim timovima i nudio se da, ako treba radim, bez novaca. Još čuvam nekoliko centimetara debel snop odbijenica, počinje svoju priču Marc Elvis Priestley, zvijezda novog serijala na Discovery Channelu i kasnije član McLarenovog tima.
On će voditi i sudjelovati u "Divljoj vožnji" čija će se prva epizoda premijerno prikazati ove subote u 21 sat. Riječ je o avanturističkom serijalu u kojem Elvis upoznaje razne subkulture obožavatelja automobila diljem svijeta. No, on nije samo voditelj i promatrač već postaje i aktivan sudionik koji svojim mehaničarskim znanjima pomaže ekipama da unaprijede ili ubrzaju performanse svojih limenih ljubimaca.
- Ideja emisija je da znanje koje sam stekao radeći u Formuli 1 primijenim pomažući amaterskim oktanskim natjecateljima. Snimajući emisije prošli smo atraktivne lokacije na svijetu, od Meksika do Tajlanda. Prva emisija snimana je u Južnoj Africi gdje sam pomagao ekipi koja se bavi spinningom. U tjedan dana trebao sam pomoći natjecateljima da poboljšaju svoja vozila i pobijede na natjecanju u najatraktivnijoj vrtnji - otkriva Elvis.
Njegova osobna karijera godinama je bila vezana uz McLaren za čiji je tim radio i 2008. kada je pobjednik bio Lewis Hamilton.
- Za mene je Hamilton apsolutno najbrži vozač Formule 1 na svijetu, bez obzira na određene skepse koji neki oko toga imaju. On je čovjek koji je u natjecanju svakim atomom svog bića, koji osobno vodi brigu o svakom detalju na svom bolidu i koji za razliku od nekih vozača, primjerice, izrazito talentiranog i brz, ali osebujnog Hakkinena, o vožnji razmišlja svaku sekundu u danu. Dobar je i Alonso iako trenutno nema sreće s bolidom - otkriva Elvis koji je zbog Formule odustao od fakulteta i svoju karijeru započeo je kao mehaničar u amaterskom trkaćem timu. Pet godina odbijanja trajao je njegov put do McLarena.
- Bio sam izvan sebe od sreće kada su me pozvali na razgovor. Očito ih je impresionirala moja upornost - smješka se Priestley. U deset godina rada s najboljim bolidima na svijetu najstresnije je promijeniti gume u 10 sekundi.
- To je posao koji mehaničari izvan sezone treniraju svaki dan. Analizira se svaki detalj, snimamo se i potom proučavamo svaki detalj kako bi i taj proces bio što bolji i brži - priča.
Iskustvo koje je stekao u Formuli pomoglo mu je i u snimanju "Divlje vožnje" iako nije bio navikao na tako male budžete.
- U Švedskoj smo snimali emisiju s ekipom koja se utrkuje, ali na način da protivnika pokušavaju onesposobiti guranjem s trase. Naravno, tu dolazi do niza sudara pa motori moraju biti vrhunski. Kako nemaju baš puno novaca, tu je puno improvizacije, ali i genijalnih ideja. Oduševio me čovjek koji motor za jurilicu može napraviti od stvari koje ima u vlastitoj garaži - impresioniran je voditelj nove emisije koja subotom ide na Discovery Channelu i koja će zasigurno oduševiti sve ljubitelje brzih auta i oktana.
Snimanje pojedine emisije koja je svojevrsna kombinacija putopisa i vozačkih, odnosno mehaničarskih trikova, trajalo je maksimalno devet dana koliko je i Priestleyu trebalo da detektira probleme i pokuša svojim znanjem unaprijediti vozila. Iako je radio na najboljim bolidima na svijetu u slobodno vrijeme ljubitelj je starijih i klasičnijih modela automobila bez previše elektronike.