Novim projektom i istoimenom kampanjom #BoljiOnline A1 Hrvatska, u suradnji s Centrom za sigurniji Internet, još jednom naglašava važnost poboljšanja sigurnosti svih korisnika na mreži.
Ovog puta, na društvenu digitalnu odgovornost pozivaju kreatore online sadržaja – medije i influencere, brojne poznate osobe koje su prepoznale važnost svog utjecaja u ostvarenju ovog važnog cilja, ali i sve korisnike.
- Kao telekom koji omogućuje 5G i najširu optičku mrežu u Hrvatskoj svjesni smo svoje odgovornosti u digitalnom svijetu, stoga se trudimo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo korisnicima omogućili #BoljiOnline svijet. Najkraće rečeno, to je svijet u kojem svi zajedno brinemo o svojoj sigurnosti na mreži, preveniramo cyberbullying i uspješno se nosimo s njim, ne vjerujemo neistinitim vijestima i trudimo se manje gledati u svoje ekrane, a više u ljude i svijet oko sebe - objasnila je Iva Ančić, rukovoditeljica brenda, marketinških komunikacija i digitalnog poslovanja, A1 Hrvatska.
Na putu prema tome cilju partner im je Centar za sigurniji Internet.
- Kroz svoj rad upoznajemo se s različitim slučajevima koji nam svakodnevno potvrđuju koliko je važno educirati korisnike o ispravnom postupanju na mreži. Tehnologija može biti sjajan alat ako ga znamo odgovorno koristiti i zato su projekti poput ovog iznimno važni. Moramo osvijestiti koje su skrivene opasnosti na internetu i edukacijom spriječiti da one postanu stvarna prijetnja. To je neprestani rad o kojem je potrebno javno pričati i zato mi je iznimno drago da su ovaj projekt svojim dolaskom podržala brojna poznata lica - izjavio je Tomislav Ramljak, voditelj Centra za nestalu i zlostavljanu djecu i Centra za sigurniji Internet.
Praktične savjete kako zaštiti svoje lozinke, pričati sa djecom o bontonu na društvenim mrežama ili kako se nositi s negativnim komentarima, moderatorici Neveni Rendeli i svim uzvanicima više su objasnili Iva Ančić, A1 Hrvatska, Hana Hrpka, predsjednica udruge Hrabri telefon, Alen Delić, stručnjak za informacijsku sigurnost i Pamela Perkić, poznata influencerica, poduzetnica i aktivistica.
Svi oni složili su se da su odgovornost i lijepo ponašanje prema sebi i drugima jednako važni na mreži i u offline svijetu. Jedan od načina zaštite od modernih izazova na internetu upravo su ovakvi projekti koji educiraju, potiču na javni razgovor i dijeljenje međusobnih iskustava, a sve s ciljem poboljšanja odgovornosti svih korisnika, bez obzira na njihovu dob.
- 46% djece provodi više od četiri sata na internetu svaki dan
- 66% ih smatra da influencerski sadržaj može smanjiti samopouzdanje i izazvati zavist kod djece
- 80% odraslih i 60% djece smatra da se ponašamo gore jedni prema drugima online nego uživo
Svoju podršku kampanji #BoljiOnline i sigurnijem svijetu na mreži iskazali su i pjevači Damir Kedžo, Zsa Zsa, Josip Palameta, Vjeko Ključarić i nedavni pobjednik poznatog pjevačkog showa - Lovro Juraga. Premijernom izvedbom remakea poznate Arsenove pjesme „Kad bi svi“, u ovom slučaju bili #BoljiOnline, zabavili su druge javnosti poznate uzvanike koji su s velikim interesom sudjelovali u programu koji je za njih pomno osmislio A1 Hrvatska.