Renault je dobro iskoristio činjenicu da su u alijansi s Nissanom te na osnovi Qashqaija napravio najbolji SUV koji je ikada izašao iz ove tvornice. Srodnost s Nissanom je pritom samo dodatni plus, jer Qashqai je cijenjen i vrlo popularan pa je Kadjar automatski dobio dobre reference.
Osim što dijele platformu, motore i pogon te velik dio mehanike Kadjar i Qashqai su ipak potpuno različiti automobili. Renault je u potpunosti pogodio s dizajnom i napravio auto koji je privlačan na prvi pogled i koji se sviđa najširem krugu kupaca. A posebno dobro izgleda s top paketom opreme Bose Edition koji donosi brojne ukrase izvana i iznutra poput najvećih naplataka u ponudi s promjerom od 19 inča.
U unutrašnjost vlada vrhunski luksuz i sve je skrojeno kako bi vozaču i putnicima bilo što udobnije, a tako je napravljeno kada je u pitanju sama vožnja. Kadjar ima udoban ovjes, komforna sjedala, mnogo prostora, vrhunsku zvučnu izolaciju. Ne zove na brzu vožnju, no kada se na to odlučite sasvim se solidno snađe.
Dobro poznati 1,5-litreni dizel u najnovijoj inačici doveden je do savršenstva. Na testu smo trošili samo 4,4 l/100 km kombinirano i 5,2 l/100 km u gradu. Za velik i prilično težak auto to je rezultat vrijedan divljenja. Snaga od 110 KS je dovoljna za dulja putovanja no performanse i nisu baš za sportsku vožnju. Cijena je dosta visoka, zbog vrhunske serijske opreme ali i zbog dodatnog paketa Techno premium koji donosi bočne senzore za parking te druge sigurnosne sustave. Kome nije potrebno toliko opreme, uz isti motor može proći čak 50.000 kuna jeftinije.
TVORNIČKI PODACI:
- masa: 1469 kg
- dimenzije: 445x184x160cm
- obujam: 1461 ccm
- snaga: 81 kW/110 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 11,9 s
- najveća brzina: 182 km/h
- potrošnja: 3,9 l /100 km
- cijena: 215.407 kn (testni model) 202.900 kn (bez doplata)
Renault Kadjar Bose Edition DCi 110 u opremi ima presvlake sjedala od kože i tkanine, alunaplatke 19”, LED Svjetla, Bose audio sustav, navigaciju, dvozonsku klimu