Fiat Uno se u Italiji proizvodio do 1995. , a kod nas se na tržištu mogao naći do početka 21. stoljeća. Međutim, i danas, 31 godinu nakon njegova predstavljanja, ovaj model se još proizvodi i prodaje u Južnoj Americi kao Fiat Mille. Naravno, osim imena, promijenili su se i dizajnerski detalji te unutrašnjost, no u osnovi je to onaj isti automobil koji je osvajao europu osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća.
Takvih primjera ima mnogo. Primjerice Lada Samara, koja je već gotovo iščeznula s naših cesta, u Rusiji i danas spada među najprodavanije automobile. Posljednji redizajn napravljen je 2004., no i ova Samara je, iza malo osvježenog lica, u osnovi isti automobil predstavljen još davne 1984. godine.
U Rusiji nalazimo još neke već pomalo zaboravljene modele. Najbolji primjer je Daewoo Nexia. U Hrvatskoj se prestala prodavati još 1998., u međuvremenu je nestala i marka Daewoo, no u Rusiji je ovaj automobil još među 25 najprodavanijih modela. Proizvodi se u Uzbekistanu, a temelji se na tehnologiji Opela Kadetta iz 1984. godine. Još jedna zanimljivost iz Rusije. Modeli koji su tek nedavno završili europsku karijeru, Logan i Logan MCV prve generacije, ondje se još proizvode. Limuzina se prodaje s Renaultovim znakom na maski, dok se prostrani karavan zove Lada Largus.
I neki Francuzi su očito besmrtni. Sjećamo se Renaulta 4 i Spačeka koji su trajali desetljećima, a danas njihovu ulogu preuzima jedan Peugeot. Naime, model 405 jedan je od najpopularnijih automobila u Iranu. I on je blago redizajniran i prilagođen vožnji po tamošnjim lošim cestama tako da je podignut od podloge. Najimpresivniju tradiciju dugovječnosti ipak imaju auti iz VW-a.
Buba se nije dala šest desetljeća, Golf I se u Južnoafričkoj Republici proizvodio do prije nekoliko godina, a kombi T2 iz 1967. godine u Brazilu sve do početka ove godine. VW modeli s najviše staža su trenutačno Golf IV iz Brazila i Bora iz Argentine. Kod nas najdulji staž ima neuništiva Lada Niva. Ovaj automobil se proizvodi još od davne 1977. godine