Čak 1,095.472 čitatelja u siječnju su pratila 24sata.hr čime se portal ponovno popeo na vrh ljestvice najčitanijih hrvatskih stranica. Radi se o porastu od 9,3% u odnosu na prosinac, kako je pokazalo istraživanje gemiusAudience u kojem sudjeluje više od 120 hrvatskih web stranica. Drugo i treće mjesto zauzimaju net.hr i index.hr.
Zahvaljujemo svim našim čitateljima na vjernosti i podršci koju nam pružaju već dugi niz godina te vas pozivamo da nas i dalje pratite - imamo za vas još mnogo iznenađenja u narednih nekoliko mjeseci. Prvo je već vani: posjetite našu stranicu 24junior - portal osmišljen samo za djecu od 3 do 10 godina. Ovih ćemo vas dana izvještavati i o drugim novitetima koje pripremamo...
Rekordi unutar Styria grupe
I ostali portali iz Styria grupe ostvarili su značajne rezultate. Vecernji.hr je zabilježio najveći porast u top 10 te sa 13,68% čitatelja više nego u prosincu bilježi novi rekord čitanosti. Poslovni.hr i dalje je u uzlaznoj putanji te drži čvrstu lidersku poziciju u biznis segmentu sa čak 284.932 čitatelja. Naš portal o zdravlju, zdravakrava.hr, vrlo je blizu ulaska u top 20 te je s porastom od 54,34% čitatelja dokazao svoju poziciju vodećeg zdravstvenog portala u državi. Budi.IN je pak sa 152.213 čitatelja najčitaniji hrvatski portal o modi i stilu.
Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 130 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/