Provokativna haljina s potpisom modne kuće Versace koju je Jennifer Lopez nosila na dodjeli nagrada Grammy 2000. godine, a koja je malo toga prepuštala mašti, zaslužna je što je Google razvio tražilicu slika, otkrio je Googleov izvršni predsjednik Eric Schmidt.
- Bio je to najtraženiji pojam dotad, a shvatili smo da nemamo načina ljudima koji ga traže isporučiti ono što žele vidjeti: J.Lo u toj haljini. Tako je nastala Googleova tražilica slika - napisao je Schmidt.
Osobi koja je 'guglala' Jennifer Lopez u toj haljini prikazalo bi se tek stranica s 10 izdvojenih linkova na koje bi onda morao nasumično klikati kako bi provjerio nalazi li se na tom linku slika haljine koju je tražio. Google je tad postupio u skladu s najvažnijom od svojih kompanijskih vrijednosti - kako se treba usredotočiti na to da se korisniku pruži najbolje moguće iskustvo.
Googleova tražilica slika otad je nezamjenjiv alat u pretraživanju interneta, a slike se danas mogu pretraživati prema nizu kriterija poput veličine, autora, autorskih prava, a moguće je čak umjesto ključne riječi ili pojma za pretraživanje učitati sliku s vlastitog računala te doznati gdje ili kad je snimljena!