Nakon tri godine na tržištu Jeep je redizajnirao Compass, svoj kompaktni SUV. Promjene u dizajnu, kako vanjskom tako i unutrašnjem su zaista minimalne i svode se samo na detalje poput novog dizajna odbojnika, novih naplataka i boja. Zato je mnogo više novosti ispod karoserije.
Compass je dobio novi 1,3-litreni benzinski motor u varijantama sa 130 i 150 KS. Dok slabiji motor dolazi u kombinaciji s ručnim mjenjačem, snažniji benzinac nudi se uz automatik s dvostrukom spojkom i šest brzina te pogon na prednje kotače. Ovo je ujedno i prvi Compass s automatskim mjenjačem koji se može dobiti s prednjim pogonom. Naime, do sada je automatski mjenjač u ovom modelu dolazio isključivo uz 4x4 izvedbe. Ponuda motora za model Compass nadopunjena je i 1,6-litrenim dizelskim MultiJet II motorom sa 120 KS.
Novi Compass nudi i naprednije opcije za povezivanje, bolji infotainment na zaslonima promjera 7 i 8,4" i nove sustave ua pomoć u vožnji. Poboljšano je i ponašanje u vožnji koje je zahvaljujući modifikacijama na ovjesu i upravljaču sada mnogo više prilagođeno ukusu i stilu vožnje Europljana.
Compass je od sada u Europu dolazio iz meksičke tvornice, a od sada će se proizvoditi u Italiji, u u tvornici FCA Melfi. Za kupce to znači da će manje morati čekati na svoj automobil i da će imati mnogo više mogućnosti za individualizaciju svojeg automobila. Novi Compass stiže u prodajne salone Jeepa diljem Europe počevši od ovog mjeseca, a cijene za Hrvatsku se još ne znaju.