Glavna pouka koju smo izvukli iz tjedan dana druženja s testnim Peugeotom 208 je ta da mali gradski auto ponekad može privlačiti više pažnje od Porschea. Naravno, ako se poigrate s mogućnostima individualizacije koje Peugeot nudi od redizajna.
Posebnost na testiranom modelu je specijalna, kako u Peugeotu kažu, “teksturirana boja Ice Silver”. To nije običan mat lak, nego hrapava boja koja pod prstima podsjeća na brusni papir, a vizualno izgleda senzacionalno. U kombinaciji sa zelenim karoserijskim detaljima i detaljima u unutrašnjosti iz paketa Lime Yellow, testni 208 izgleda posebno, jedinstveno kao da je prošao vrhunski vizualni tuning sa stilom. Naravno, ovakvi detalji nisu za svakoga, no mnogi mlađi vozači primjetno su “slinili” za automobilom dok smo se vozili hrvatskim i talijanskim cestama.
A pod poklopcem motora krije sa čista suprotnost ludom vanjskom izgledu. Riječ je o dizelskom motoru koji ima 100 KS, a prije svega je vrlo štedljiv. Tijekom testa smo tako trošili samo 5,1 l/100 km u mješovitoj vožnji i 5,8 l/100 km u gradu. Vožnja u 208 je prije svega komforna. Uglađen motor, niska razina buke, udoban ovjes, ali i pregršt ugodnih komfornih detalja u testiranom automobilu podižu dojam. Prije svega, to je veliki panoramski stakleni krov čiji su rubovi osvijetljeni nizom LED lampica, pa dvozonska automatska klima, sportski profilirana sjedala, ukrasne letvice, krom, klavirski lak. Pravi luksuz za automobil gradske klase. I kada sve to uzmemo u obzir, cijena od 143.250 kuna za opsežno individualizirani i bogato opremljeni model zapravo i nije visoka.
Tvornički podaci
- masa: 1090 kg
- dimenzije: 396x173x146 cm
- obujam: 1560 ccm
- snaga: 73 kW/100 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 12,0 s
- najveća brzina: 187 km/h
- potrošnja: 3,4 l /100 km
- cijena: 143.250 kn (testni model) 123.510 kn (bez doplata)
Peugeot 1.6 BlueHDi 100 Allure u opremi ima specijalnu boju, paket lime yellow, stakleni krov, parking senzore, alunaplatke 17 inča, dvozonsku klimu...