To je to što me zanima!

Jedinstven i potpuno neobičan: Vozili smo Mitsubishi Attrage

Zamislite auto gradske klase u limuzinskoj izvedbi koji se nudi u samo jednoj izvedbi, a ona ima automatski mjenjač. To je Attrage kojeg smo isprobali na mini testu
Vidi originalni članak

Attrage je krajnje neobičan predstavnik na tržištu. Gradski automobil nema kosi srednji dio, nego je limuzina što znači veće dimenzije i manje praktičnosti prilikom gradskih manevra, ali i osjetno veći prtljažnik od čak 450 litara.

Attrage je kao stvoren za one koji vole opuštenu i komfornu vožnju jer serijski dolazi s automatskim varijabilnim CVT mjenjačem. Zbog njega je automobil prilikom jurnjave dosta glasan i naporan, no pri laganoj vožnji fascinira komforom. Potrošnja od 6,5 l/100 km u gradskoj vožnji također je vrlo dobra. Ono što je najbolje kod Attragea je cijena. Iznos od 111.900 kuna za upotrebljivi auto s automatikom, automatskom klimom, alunaplatcima i tempomatom je fer ponuda.

TVORNIČKI PODACI
masa: 945 kg
dimenzije: 425x167x152 cm
obujam: 1193 ccm
snaga: 59 kW/80 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 13,3 s
najveća brzina: 174 km/h
potrošnja: 4,9 l/100 km
cijena: 111.900 kn (testni model) (111.900 kn (bez doplata)

Testirani Mitsubishi Attrage CVT Intense u opremi ima automatsku klimu, alunaplatke od 15”, tempomat, USB, Bluetooth, sustav handsfree paljenja...

Idi na 24sata

Komentari 32

  • ITALO DISCO 03.06.2017.

    meni je fora,, kad se sjetim mazde 121 od 1991-1996, sedan a duzine 3,80 m!

  • 31.05.2017.

    Space star sa guzicom, teški promašaj, ovi u mitshubishi nikako da shvate da te rugobe u europi ne prolaze, zadnji dobar model koji su imali u ponudi je bio pajero i Lancer ostalo se sve teški smjeh, bolje da su napravili redizajn lancera sa dva benzinca i jednom dizelom, prodali bi ih daleko više od ovih polu proizvoda. Govorim to kao osoba koja je posjedovala Pajero skoro 10 godina.

  • x00x 31.05.2017.

    Gradski auto 4.25m...za ugurati u svaku rupu

Komentiraj...
Vidi sve komentare