Kada bismo birali najbolji gradski auto u Hrvatskoj, naš pobjednik bi bio Jazz. Ovo je vrlo inteligentan, izuzetno prostran i nevjerojatno praktičan auto. A ima i druge brojne prednosti.
Jazz je čak nešto manji od prosječnog gradskog auta, no u unutrašnjosti nudi prostranost bez konkurencije. Sprijeda i straga ima mjesta kao i u 30-40 cm dužem kompaktu, a u prtljažnik stane 354 litre, također na razini kompaktnog auta. Tu su i takozvana čarobna stražnja sjedala koje je moguće preklapati na razne načine i tako u Jazz spremiti primjerice vrlo visoke predmete iza prednjih sjedala ili duge predmete na ravnu podnicu prtljažnika. Ovo je jedini gradski auto koji se može nositi s ozbiljnim obiteljskim zadacima.
Mali Jazz oduševljava i u pogledu opremljenosti. Detalje poput automatskih dugih svjetala, sustava prepoznavanja znakova i automatskog kočenja u slučaju opasnosti nudi rijetko koji drugi gradski auto, a tu je i mnogo luksuzne opreme. Iako ne izgleda sportski, Jazz može biti itekako zabavan u vožnji. Ovjes je sposoban, mjenjač izuzetno kratkog hoda ručice, a upravljač vrlo izravan. Motor je vrlo uglađen, pri laganoj vožnji gotovo nečujan, a kada poželite pojuriti, dovoljno potentan. Pritom oduševljava potrošnja koja je na testu iznosila 5,6 l/100 km, što je vrhunski rezultat za benzinski motor.
Ipak, Jazz nije idealan automobil. Ima samo jednu manu, no ona će, na žalost, odvratiti mnogo kupaca. Radi se o cijeni. Za 167.990 kuna može se dobiti vrlo ozbiljni kompakt s dizelskim motorom, a i 124.990 kuna za osnovni model rijetko će tko dati za gradski auto. Pa makar on bio i ovako dobar.
Tvornički podaci
- masa: 1070 kg
- dimenzije: 396x170x153cm
- obujam: 1317 ccm
- snaga: 75 kW/102 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 11,2 s
- najveća brzina: 190 km/h
- potrošnja: 5,0 l /100 km
- cijena: 167.990 kn (testni model) 161.990 kn (bez doplata)
Honda Jazz 1.3 i-VTEC Elegance u opremi ima 16” alunaplatke, automatsku klimu, 7” dodirni zaslon, kameru, prednje i steažnje parking senzore, tempomat...