Young Lions Croatia natjecanje je na kojem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobivaju iznimnu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom natjecanju Cannes Young Lions te iskusiti svjetski festival kreativnosti Cannes Lions – a pobjednice su ovogodišnjega 24-satnog natjecateljskog izazova Jana Cvetko i Wana Kiiru iz Komunikacijskog laboratorija s projektom Priče koje izuvaju iz cipela!
U prostorima Zagrebačkoga inovacijskog centra (ZICER-a) rekordnih je 110 natjecatelja u parovima osmišljavalo rješenja u pet kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Pobjedu u kategoriji PR odnijele su Jana Cvetko i Wana Kiiru (Komunikacijski laboratorij), ujedno dobitnice Grand Prixa, dok su drugo mjesto u toj kategoriji osvojili Mate Šola i Ela Ban (McCann Zagreb). U kategoriji Design pobjednice su Leopoldina Jovanovski i Mirjam Milas (Bruketa&Žinić&Grey). Pobjednice su kategorije Digital Nika Vojvodić i Tena Kuzmanović (Publicis), dok su drugo mjesto u Digitalu zauzeli Nikolina Biber i Ivan Lampalov (I TO NIJE SVE), a treće mjesto Helena Marinović i Lena Šuša (Imago Ogilvy). U kategorijama Print i Media nije bilo pobjednika.
Finalisti su ovogodišnjeg natjecanja u kategoriji PR bili Lorena Čempuh i Ante Buntić (Val grupa). U kategoriji Design finalisti su bili Nikola Heged i Tana Jeić (Šesnić&Turković), dok su finalisti kategorije Print bili Maša Jakšić i Dalibor Kušenić (McCann Zagreb). U kategoriji Digital dva su tima zaslužila status finalista: Lucija Franić i Inga Đuđik (BBDO Zagreb) te Kristina Livaja (01 Content & Technology) i Hana Matić (nezavisna). Finalisti kategorije Media bili su Ana Koncul i Lucija Čujić (dentsu Croatia).
Uručenja nagrada pobjednicima održat će se na svečanim dodjelama Dana komunikacija 21. travnja od 21 sat. Svi zainteresirani izabrana će rješenja istoga festivalskog dana moći vidjeti i na prezentaciji finalista i pobjednika, a više informacija dostupno je na poveznici.
„Ohrabrujuća je činjenica da se na ovogodišnje izdanje natjecanja prijavilo rekordnih 55 timova, pogotovo iz generalnoga dojma da u komunikacijskoj industriji nedostaje mladog kadra. Jako smo zadovoljni pobjedničkim projektima, a dobar dio prijava pokazuje veliki potencijal – zbog čega se posebno veselimo praćenju razvoja i uspjeha ovih mladih talenata“, poručio je Vanja Bertalan (Human), predsjednik ovogodišnjega žirija, i dodao: „Ako i niste među pobjednicima i finalistima, velik je korak bio pojaviti se i 24 sata marljivo razvijati ideju od nule, u ta 24 sata unaprijedili ste niz vještina kojih možda još niste ni svjesni. Čestitke svima!“
Važna je posebnost natjecanja upravo humanitarni karakter – klijent čiji brief natjecatelji rješavaju svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva, kojoj se ustupaju kreativna rješenja natjecatelja. Ovogodišnji partner natjecanja Elan i organizator za zadatak su odabrali osmišljavanje rješenja za Društvo športske rekreacije Aktivan život i njihov projekt Trčaonu – školu i klub trčanja i nordijskog hodanja, kojim je DŠR pokrenuo trend učenja trčanja te je predvodnik u promociji rekreativnog trčanja za odrasle.
Melanja Korošec (Global Brand Director, Elan), članica ovogodišnjeg žirija Young Lionsa, poručila je: „Impresionirana sam količinom rada i kreativnošću koje su mladi profesionalci iznjedrili tijekom 24 sata. Ovo natjecanje ne zahtijeva samo kreativnost nego i opipljive rezultate u definiranom vremenskom okviru, što je slika i prilika realne radne okoline. Nagrađeni radovi daju nam vjeru u svijetlu budućnost kreativne industrije u regiji. Čestitke.“
Čestitkama se pridružila i Tea Gvardijan, voditeljica komunikacija DŠR-a Aktivan život: „U ime Društva športske rekreacije Aktivan život i Trčaone mogu reći kako sam oduševljena velikim brojem sjajnih rješenja koje smo dobili na žiriranje i posao odabira najboljih nije bio lak. Čestitamo svim Young Lionsima na sudjelovanju, a pobjednicima natjecanja želimo svu sreću u Cannesu. Mi ćemo se potruditi implementirati pobjedničko rješenje, a možda i više njih, u svoju kampanju za 2024. godinu te nastaviti suradnju s ovim sjajnim mladim ljudima.”
Uz predsjednika žirija Vanju Bertalana, predstavnicu Elana Melanju Korošec i predstavnicu klijenta Teu Gvardijan, za selekciju najboljih radova ovogodišnjeg natjecanja zaslužni su i Ana Burazer (McCann Zagreb), Ružica Ilak (Pragma komunikacije), Sanja Petek Mujačić (Hauska & Partner), Maja Šplajt (Real grupa), Vjeko Srednoselec (Dentsu), Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey) i Ivana Žulj (Omnicom Media Group).
Natjecanje je otvaranjem svoje baze za natjecatelje podržao i Shutterstock, a nakon nezaboravne natjecateljske avanture među hrvatskim timovima te iskustva svjetskoga festivala kreativnosti Cannes Young Lions, koje će tek uslijediti, mlade lavice imat će priliku odmjeriti svoje snage i na globalnom natjecanju Cannes Young Lions.
Više informacija o natjecanju i Danima komunikacija pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.