To je to što me zanima!

Jamstvo je bitno, ali tek 15,5 posto spremno je to i doplatiti

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Toshiba je dala napraviti istraživanje o korištenju prijenosnika, iz kojeg proizlazi da je tek 22,9 posto ljudi spremno kupiti slabije računalo, ali s boljim uvjetima jamstva
Vidi originalni članak

Toshiba je u utorak predstavila rezultate istraživanja o korištenju prijenosnih računala u Hrvatskoj, koje pokazuje da 91,8 posto korisnika prepoznaje važnost jamstva, ali samo 15,5 posto je spremno platiti dodatno jamstvo kako bi bolje osigurali svoje laptope. 

Istraživanje je tijekom posljednjeg kvartala za Toshibu provela Tvornica istraživanja na 1113 ispitanika, a u prezentaciji su istaknuli kako je u Hrvatskoj oko 540.000 prijenosnih računala. Od tog broja je 28,1 posto računala barem jednom tijekom svog vijeka trajanja bilo na popravku.

Iako visok broj ljudi smatra jamstvo važnim, njih tek 22,9 posto kaže da je spremno kupiti slabije računalo, ali s boljim uvjetima jamstva.  

Adrijan Vazdar iz Toshibe rekao je da su se odlučili na ovo istraživanje kako bi poboljšali komunikaciju s kupcima i to ne samo u razvoju proizvoda, veći kod servisnih i jamstvenih usluga. Iz Toshibe su rekli i kako prema istraživanjima drže oko 16 posto tržišnog udjela i treću poziciju, koja je slična i u ostalim zemljama regije. 

Idi na 24sata

Komentari 37

  • francek79 29.01.2014.

    Zlu ne trebalo imam sve garancije u fasciklu složene po datumu kupnje. Garancija, račun, sve od jednog proizvoda u onoj A4 košuljici. Ne bacam ni kad istekne garancija. Tako i dokumente od uže obitelji. Nikad se ne zna, a i veli mi žena da bar nekaj imam složeno.

  • Geronimo V 29.01.2014.

    Hmm, čini mi se da vi baš i nemate nekog iskustva sa servisom ? Ajde spomenite bar jedan servis koji će ODMAH ( u 10 - 20 min ) detektirati kvar vašeg kompa i isti popraviti isti dan ? Blago vama ako imate puno novaca i sami rješavate kvarove kompa koji je pod garancijom.

  • user_317375 29.01.2014.

    Jamstvo nikad ne uzimam.... jer znam kako kod nas a i drugdje funkcioniraju te stvari. Računalo sama provjerim doslovno u prodavaoni, još nisam sa laptopom/aparatom/tv-om izašla iz dućana a da ga nisam pregledala, samo treba znat šta tražiš i onaj tko to ne zna nebi smio otić bez jamstva. Računala si popravim sama ako šta rikne...barem danas mladim ljudima to nije teško naučit... čak i da platite nekom da vas nauči će vam jeftinije doć nego servisi di vas deeeeruuu ko budale.

Komentiraj...
Vidi sve komentare