Ludi vanjski izgled vara. Mitsubishi Eclipse Cross nije izvanzemaljac, ovo je tipični kompaktni SUV, još jedan novi predstavnik u klasi koja trenutačno žari i pali svijetom automobila. Među brojnim konkurentima Eclipse Cross je vrlo prepoznatljiv. Njegov nekonvencionalni dizajn ima i jednu lošu stranu. Vidljivost prema natrag nije savršena zbog podijeljenog stražnjeg stakla, no na taj nedostatak se relativno brzo naviknete.
U unutrašnjosti je Eclipse Cross mnogo konzervativniji u odnosu na vanjski dizajn, ali istodobno i mnogo moderniji od dosadašnjih modela Mitsubishija. Izuzmemo li jeftini plastični volan, oprema je vrlo dobra, s obzirom na to da je ovo osnovni motor.
Za pogon je zadužen novi 1,5-litreni turbo, ponajbolji dio auta. Nevjerojatno kultiviran i miran motor na testu je trošio samo 8,5 l/100 km u gradu što je vrhunski rezultat. Pohvale zaslužuje i vrlo udoban ovjes.
ERGONOMIJA
Izuzev infotainmenta, Eclipse Cross je vrlo ergonomičan auto. Sve je na svojemu mjestu i intuitivno.
DODATNA OPREMA
Infotainment sustav s navigacijom i mnogo drugih funkcija dodatno je ugrađen. Pomalo je zbunjujući za upotrebu.
ČUDNA OPREMA
S jedne strane kvalitetne obloge unutrašnjosti i automatska klima, s druge plastični volan. Kombinacija koja zbunjuje.
TEHNIČKI PODACI:
masa: 1425 kg
dimenzije: 441x181x169 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 120 kW/163 KS
0-100 km/h: 10,3 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 6,6 l/100 km
cijena: 191.400 kn (testni model) 179.900 kn (osnovni model)
Testirani Mitsubishi Eclipse Cross Inform u opremi ima 16” alunaplatke, navigaciju, 6,1” dodirni zaslon, automatski klima-uređaj, tempomat i limitator...