<font face="tahoma, arial, helvetica, sans-serif"><span style="font-size: 12px;">Novi Suzuki je 17 cm duži, što mu daje mnogo prostraniju unutrašnjost i prtljažnik od 430 litara. Motori su 1.6 benzinac i dizel jednakog obujma. Kupac može birati između prednjeg i novorazvijenog 4x4 pogona. Prodaja počinje na jesen, a cijene još nisu poznate.</span></font>
|
Foto: Sandra Mikulčić
Dacia Logan MCV u novoj generaciji više nema izvedbu sa sedam sjedala, no unutrašnjost je i dalje iznimno prostrana. U prtljažnik stane čak 573 litre, što je apsolutni rekord klase. U ponudi su dva benzinca i dizel, a prodaja u Europi počinje tijekom ljeta.
|
Foto: Sandra Mikulčić
U Ženevi je predstavljena i europska izvedba Fordova crossovera. Automobil je dimenzijama gotovo identičan Opelu Mokki. Ponuda motora se sastoji od benzinaca snage 110 i 125 KS, te dizelskog motora s 90 KS. Pogon je samo prednji. Ecosport stiže na jesen.
|
Foto: Sandra Mikulčić
Karavanska izvedba Honde Civic stigla je u Ženevu kao koncept, no serijska
proizvodnja modela koji će izgledati gotovo identično već je zakazana za
prvu polovicu iduće godine. Benzinski i dizelski motori za Wagon bit će
identični kao kod klasičnog Civica.
|
Foto: Sandra Mikulčić
Alfa 8C Competizione poslužila je kao osnova za koncept Touring Superleggera Disco Volante. Alfa istog imena (Disco Volante, što znači “leteći tanjur”) je postojala 50-ih godina, a Touring Superleggera ovaj model namjerava proizvoditi u maloj ograničenoj seriji.
|
Foto: Sandra Mikulčić
Švicarski Rinspeed je posebna atrakcija svakog izdanja ženevskog salona. Ovog su puta predstavli mali automobil koji podsjeća na minijaturni autobus. Tu sličnosti ne prestaju. Naime, putnici u samo 370 cm dugačkom MicroMAX-u stoje!
|
Foto: Sandra Mikulčić
Mitsubishi CA-MiEV je prototip kompaktnog električnog automobila koji s jednim punjenjem baterija ima domet od sjajnih 300 kilometara. To je dvostruko više od većine konkurenata, no serijska proizvodnja još nije potvrđena. Automobil ima i bežično punjenje.
|
Foto: Sandra Mikulčić
<font face="tahoma, arial, helvetica, sans-serif"><span style="font-size: 12px;">Nova generacija supersportskog Porschea uz dorađeni izgled dobila je 25 KS više, novi sedmerostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom i aluminijski ovjes. Maksimalna brzina iznosi 315 km/h, a ubrzanje do 100 km/h je strelovito - samo 3,5 sekundi.</span></font>
|
Foto: Sandra Mikulčić
Veliki luksuzni kupe Wraith najsnažniji je Rolls Royce u povijesti. Ima 624 konjske snage i stoji 245.000 eura bez davanja
|
Foto: Sandra Mikulčić
Spyker se polako izvlači iz problema u koje je zapao nakon kupnje Saaba i kasnijeg bankrota te marke. Samo 434 cm dugačak koncept B6 Venator s 375 KS je najava novog modela tvrtke koji bi trebao biti konkurencija Porscheu 911 i sličnim automobilima.
|
Foto: Sandra Mikulčić
Korejski SsangYong Rodius u novoj generaciji izgleda bolje i više nije jedan od najružnijih auta na svijetu. Veliki monovolumen sa sedam sjedala za pogon koristi 2-litreni dizelski motor snage 155 KS. Prodaja počinje tijekom ljeta, a cijene za sada nisu poznate.
|
Foto: Sandra Mikulčić
Švedski Koengsegg je 960 KS snažnom izvedbom Agere R, nazvanom Hundra, proslavio stoti proizvodni model
|
Foto: Sandra Mikulčić
Na sajmu u Ženevi mogli smo vidjeti i novitete koje će većina nas gledati u salonima te jurilice koje će nam ipak ostati rezervirane samo za gledanje preko fotografija