To je to što me zanima!

Izgled i oprema za pet, ali uz mali dizel zaboravite jurnjavu

Top oprema i mali dizelski motor tvore vizualno atraktivnu i štedljivu kombinaciju, ali uz motor od 90 KS u atraktivnoj Kiji možete zaboraviti na sportske ambicije
Vidi originalni članak

Atraktivan dizajn prilagođen mlađim kupcima i luksuzna top oprema novog pro_cee’da osvajaju na prvu, no motor ne prati agresivni izgled. Osnovni dizel s 90 KS je iznimno štedljiv, miran i uglađen, no zaboravite na bilo kakve sportske ambicije, jer ovo je praktični i štedljivi a ne sportski stroj. Tako s jedne strane donosi skromna ubrzanja, no s druge oduševljava gradskom potrošnjom od samo 5,5 l/100 km na testu.

Kad je komfor u pitanju, ocjena je čista petica. Miran, uglađen i tih motor, ovjes koji savršeno filtrira neravnine i još mnogo toga. 

Ocjenu vrlo dobar Kia je zaslužila za cijenu. Iznos od 140.990 kuna za iznimno bogato opremljeni dizelski auto doima se kao razumna ponuda. A oni kojima je do jurnjave, u ponudi imaju i osjetno snažnije motore. 

KIA pro_cee’d 1.4 CRDi EX Spirit Alu

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1212 kg
dimenzije: 431x178x143cm
obujam:  1396 ccm
snaga:  66 kW/90 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  13,5 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja:  4,2 l /100 km

CIJENA: 143.990 kn (testni model) 140.990 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Opel Astra GTC, Hyundai i30, Renault Megane Coupe

Top oprema za dozu luksuza

Top paket EX Spirit alu, koji je od osnovnog skuplji 22.000 kn, donosi kameru za vožnju unatrag, sjedala presvučena kombinacijom kože i tkanine, alunaplatke od 17 inča, zaslon osjetljiv na dodir...

Idi na 24sata

Komentari 61

  • Kalea 28.03.2014.

    Mene bi više zanimalo mišljenje o navedenom modelu od samog vlasnika, pa ako ima koji nek napiše koji redak ako mu nije problem.

  • KnezDomagoj 28.03.2014.

    Iz naslova zaključujem da je novinar upoznat sa autoindustrijom kao i ja sa atomskom fizikom. Ne razumijem čemu jurnjava, i što on to podrazumijeva pod jurnjavom? Auto od 90 KS i uz 235 NM okretnog momenta nikako nije slab auto, i auto koji neće povući kad zatreba prilokom obilaženja. Sad što on misli da svaki auto treba biti PORSCHE to je već druga stvar.

  • KokoT 28.03.2014.

    Cijena je svakako previsoka,bez obzira na opremu.Za 105.000kn dobije se Hyundai i30 crdi sa osnovnom opremom i istim brojem konja...alu felge i slične gluposti su potpuno nepotrebne na ovom autu koji nema nikakve sportske ambicije.Razlika je 36.000kn,što nije zanemarivo.

Komentiraj...
Vidi sve komentare