To je to što me zanima!

Iz Audija A8 ne želite izaći: Bolji automobil još nismo vozili

Audi A8 je 517 centimetara luksuza i tehnologije kakvu do sada nismo susreli niti na jednom drugom autu, a osim toga neočekivano dobro i brzo se vozi
Vidi originalni članak

Milijun i 200.000 kuna ogroman je novac i većina nas taj iznos neće nikad vidjeti na hrpi.

Zato nam se poziv da tjedan dana testiramo upravo toliko vrijedni novi Audi A8 učinio kao pravi zgoditak na lutriji. Jer toliko vrijedan auto mora jednostavno biti poseban. No da će biti tako dobar kao novi Audi A8, nismo ni slutili. Ovaj auto kombinira udobnost dostojnu Rolls-Roycea, sportske performanse i hrpu digitalno-luksuznih igračaka tako da jednostavno nemate želju izaći iz njega. Ovjes je fantastičan jer svaki kotač odvojeno reagira na neravnine, pa su rezultat uglađenost i udobnost koju je teško opisati i koju teško narušavaju i grube neravnine poput ležećih policajaca.

Iako je testirani auto zapravo osnovni dizel i najslabiji A8 u ponudi, performanse su sportske. Auto ima 286 KS, a do 100 km/h ubrza za 5,9 sekundi! Prilikom agresivne vožnje onaj isti udobni ovjes jednostavno lijepi auto za podlogu, a odlični sustav upravljanja na sve kotače čini skretanje u zavoje milimetarski preciznim. Osim toga taj isti sustav čini A8 izuzetno okretnim u gradu, gdje ne biste nikad rekli da vozite auto osjetno duži od pet metara.

Kod A8 fascinira i potrošnja, koja je u prosjeku na kraju testa iznosila 8,4 litre, i to unatoč tome što automobil nismo niti malo štedjeli. Štoviše, nerijetko smo stiskali “gas do daske”. Oduševila nas je i vrhunska zvučna izolacija, koja je, zahvaljujući debelim staklima s popisa dodatne opreme, još bolja. Pri 150 na sat je kao 80 na sat u prosječnom autu.

Cijena? O njoj nema smisla razmišljati, kupci u ovoj klasi ionako rijetko pitaju za cijenu. Pitaju što auto može, a A8 može zaista puno.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1975 kg
dimenzije: 517x195x147 cm
obujam: 2967 ccm
snaga: 210 kW/286 KS
0-100 km/h: 5,9 s
najveća brzina: 250 km/h
potrošnja: 5,8 l/100 km
cijena: 1,215.929 kn (testni model) 900.848 kn (osnovni model)
Testirani Audi A8 50 TDI Quattro u opremi ima Bang & Olufsen premium audio, upravljanje na sve kotače, masažu, grijanje i hlađenje sjedala, alunaplatke 20”...

Straga sjede pravi “gazde”

Osim što na raspolaganju imaju raskošnu ponudu prostora, vrlo udobna grijana sjedala, putnici straga imaju vrlo zanimljivu “igračku”. Riječ je o daljinskom upravljaču, svojevrsnom tabletu pomoću kojeg mogu upravljati mnogim funkcijama automobila. Mogu tako birati sadržaje za zabavu (TV, radio, glazba), upravljati funkcijama klimatizacije, pomicati zaštitne zavjesice, mijenjati ambijentalnu rasvjetu...


Napredni digitalni svijet

Digitalna ploča s instrumentima koju je moguće konfigurirati i koja može prikazivati i navigaciju s Google satelitskim snimkama samo je jedan zapanjujući detalj na A8. Tu su još dva središnje smještena zaslona. Dok gornji uglavnom služi za zabavu, aplikacije i funkcije poput kamera, donji je tu kako bi zamijenio desetke tipki, između ostalog i komande klima-uređaja. Služi i kao zaslon za unos teksta, primjerice za traženje ciljeva u navigaciji.

Do najsitnijeg detalja

Audi A8 vas kvalitetom i luksuzom materijala te izradom oduševi čim sjednete u njega, a nakon što stisnete tipku start, ostanete zapanjeni. Pred vama se uključuje cijela armada digitalnih zaslona, a otvori za ventilaciju koji su do tada bili skriveni iza drvenih umetaka automatski se otvaraju. Sve je puno luksuza. Sjedala imaju grijanje, hlađenje i nekoliko različitih programa masaže, a zvuk audiosustava je kao s drugog planeta.

Idi na 24sata

Komentari 49

  • Daimler65 25.05.2018.

    Ok je ali više preferiram bmw 7 i Mercedes s class

  • kaius 11.05.2018.

    i taj nakon 6 mjeseci dosadi

  • NajboljiPokemon 09.05.2018.

    Trenutno možda najbolji auto na svijetu. Opet puno inovacija. Za koju godinu sva ta tehnologija će biti dostupna i u nižim razredima. Hejterima nabijeni kompleksi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare