Više od 45% korisnika interneta u Hrvatskoj u kolovozu je čitalo 24sata.hr, pokazalo je istraživanje gemiusAudience. Radi se o 1,045.000 ljudi koje je zainteresirao sadržaj kojeg smo ovo ljeto pripremili na našem portalu. Veliki ljetni specijal i brojni nagradni natječaji te darovi su, uz uvijek prisutni aktualni sadržaj, obogatili 24sata.hr i privukli novu publiku.
Nedavno smo ostvarili rekord i na Facebook stranici: 24sata sada ima više od 600.000 fanova koji svakodnevno prate naše vijesti kroz ovu društvenu mrežu.
Želimo još jednom zahvaliti svim čitateljima koji nam povjeravaju svoje minute i sate svaki mjesec kako bismo ih informirali i zabavili!
Uspjeh u kolovozu bilježe i ostali portali iz naše grupe, od kojih su mnogi vodeći u svojim nišama. Vecernji.hr bilježi porast od 3,5 % u odnosu na srpanj, dok je poslovni.hr i dalje uvjerljivi lider u kategoriji poslovnih portala.
Najčitaniji hrvatski portal za žene - zdravakrava.hr
Tako naš partnerski portal zdravakrava.hr bilježi porast čitanosti od gotovo 6% te dokazuje svoju poziciju najčitanijeg hrvatskog portala čija su primarna publika žene. Zdrava Krava se nalazi na 18. mjestu top liste web stranica, a svakodnevno obrađuje teme iz područja zdravlja, fitnessa, nutricionizma, ekologije i psihologije.
Za našim 'zelenim' portalom nimalo ne zaostaje niti budi.in - web stranica koja prati modne i beauty trendove. Budi.in je u kolovozu čitalo više od 140.000 korisnika interneta u Hrvatskoj, čime je potvrđena njegova pozicija najčitanijeg modnog portala.
Gastro.hr je postao omiljena destinacija za ljubitelje hrane pa ga je tako u kolovozu čitalo više od 77.000 ljudi, dok se najnovija stranica iz naše grupe - klokanica.hr - polako predstavlja čitateljima uvodeći nove sadržaje na dnevnoj razini.
Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 110 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr.