U veljači je 24sata čitalo najviše korisnika interneta u Hrvatskoj – njih čak 1,170.920. Time naš portal već gotovo godinu dana drži prvo mjesto na ljestvici posjećenosti hrvatskih web stranica, pokazuju rezultati istraživanja gemiusAudience.
- Izuzetno smo ponosni na ovaj rezultat i u ime cijele ekipe 24sata.hr zahvaljujemo čitateljima na povjerenju koje nam pružaju, naglašava Hrvoje Dorešić, izvršni urednik 24sata.hr.
Odličan je uspjeh u veljači ostvario i portal Poslovnog dnevnika koji je već drugi mjesec zaredom ostvario rekordu čitanost. Poslovni.hr tako je u veljači pratilo više od 340.000 ljudi, što ga čini osam puta čitanijim od prvog konkurenta te uvjerljivim liderom među hrvatskim poslovnim portalima.
Povratak na listu nakon osam mjeseci zabilježio je i posrnuli net.hr zauzevši četvrtu poziciju.
Uspjeh digitalnih izdanja Styrije
Dobrim rezultatom iz veljače Styria je još jednom potvrdila svoju dominantnu ulogu na hrvatskom digitalnom tržištu. S čak tri portala u top šest – 24sata.hr na prvom, njuskalo.hr na trećem i vecernji.hr na šestom mjestu – te ostalim specijaliziranim web stranicama koje redom drže vodeće pozicije u svojim kategorijama, Styria doseže do više od 70 % korisnika interneta u Hrvatskoj. Nedavno je svoj portfolio proširila i s tri web servisa nad kojima je preuzela potpuno ili djelomično vlasništvo – jelovnik.hr, popustolovac.hr i mojkvart.hr. Novim akvizicijama tako Styria nastavlja razvoj svojeg digitalnog poslovanja u Hrvatskoj.
Rezultate donosi istraživanje gemiusAudience
Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 100 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/