Instagram radi na novom dizajnu storyja po uzoru na TikTok. Naime, više neće biti obavijesti samo horizontalno, već i vertikalno, javlja Tech times.
To će omogućiti svim korisnicima da prstom po ekranu prema dolje ili gore, pregledavaju storyje.
Iz Instagrama su ovu opciju potvrdili početkom prošle godine, a nedavno su krenula i prva testiranja.
Kako je objavio poznati konzultant za društvene mreže Matt Navarra, s nadogradnjom aplikacije nova je mogućnost postala dostupna korisnicima u Turskoj, a na mreži možemo pročitati da je Instagram počeo i s testovima u Brazilu. Detalji o testiranju nisu poznati pa tako ne znamo hoće li opcija vertikalnog skrolanja biti dostupna i korisnicima na drugim tržištima.
Ostaje i nepoznanica hoće li Instagram ovu opciju zaista implementirati u svoju društvenu mrežu. No, kako sličnu opciju ima TikTok, mreža koja im je postala najveći konkurent društvenih mreža u svijetu, nije teško zaključiti da se bliži dan kad ćemo tu opciju dobiti i na Instagramu.
Prema dosadašnjim testovima, priče na Instagramu zadržat će opciju prelaska na novu priču dodirom prsta po ekranu lijevo ili desno te će se ona koristiti za promjenu priče istog korisnika, dok bi se vertikalnim swipeom prebaciti na story drugih korisnika.
Kako bi bili što bolji od konkurencije, Instagram fokus stavlja i na trajanje video storyja. U tijeku je faza testiranja trajanja videa na storyju do 60 sekundi.