To je to što me zanima!

Inovator Albert Gajšak napravio STEM box i u dva dana za duplo premašio cilj na Kickstarteru

Cilj STEM Boxa je naučiti korisnike osnovnim STEM vještinama: od umjetne inteligencije do sinteze zvuka. Kampanja je u samo četiri sata prikupila traženi iznos od 15.000 dolara
Vidi originalni članak

Domaći startup CircuitMess, poznat po uspješnim kampanjama za MakerBuino i MakerPhone, lansirao je putem crowdfundinga još jedan projekt namijenjen STEM obrazovanju djece i odraslih.

POGLEDAJTE VIDEO

Naime kutije STEM Box omogućuju vam jedinstveno iskustvo kojim ćete naučiti vještine budućnosti: od umjetne inteligencije, sinteze zvuka, prepoznavanja glasa, bežične komunikacije i strojnog učenja - samo su neke od tema koje ćete moći obrađivati.

Ovoga puta ne radi se samo o jednom projektu, već o pretplati na STEM Box gdje će pretplatnik svaka tri mjeseca dobiti nov i zanimljiv proizvod na svoju kućnu adresu koji će morati sastaviti, a pritom učiti o STEM područjima.

STEM Box sadržavat će: 

Spencer – glasovni asistent (eng. voice assistant) sličan Amazonovoj Alexi koji pokazuje kako funkcionira umjetna inteligencija i prepoznavanje govornih naredbi

Jay-D – DJ mikseta koja podučava kako funkcionira sinteza zvuka

Wheelson – robot-automobil koji će podučiti kako funkcioniraju autonomna vozila

ByteBoi – igraća konzola za učenje o mikroračunalima i programiranju video igara

Chatter – CircuitMessov jedinstveni komunikacijski uređaj koji podučava bežičnoj komunikaciji

Clockstar – pametni sat koji uz koji se uči kako funkcionira strojno učenje

Osim toga, svaki pretplatnik dobit će i kutiju alata koja će sadržavati sve potrebno za projekte.

Kickstarter kampanja objavljena je jučer s ciljem prikupljanja 15.000 dolara, no u manje od dva dana projekt je skupio gotovo 40.000 dolara i još raste.

Projekt možete podržati iznosom već od nekoliko dolara, a u slučaju da se odlučite na pretplatu moći ćete odabrati paket od jednog, dva, tri, pet ili sedam STEM Boxova, za što je potrebno izdvojiti od 79 dolara pa na više.

Kampanja je aktivna do 18. kolovoza.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare