Kompanija Google kao vlasnik video servisa YouTube i tvrtka Millward Brown Digital istražili su koji su faktori bitni za odluku da neki film odemo pogledati u kino. Čak 39 posto priznalo je da je foršpan za film najbitniji faktor kod donošenja te odluke.
Nešto manje bitni su ljudi iza filma, a i to je ovisno o žanru - redatelj i glumci najvažniji su ljubiteljima horora, dok je obožavateljima drame najvažnija radnja. Još manje važne su nam preporuke prijatelja i poznanika, a najmanje na odluku o odlasku u kino utječu filmski kritičari.
Istraživanje je još jednom potvrdilo kako su u digitalno doba foršpani postali presudni za uspjeh filma na kinoblagajnama. Prije su se, naime, mogli vidjeti samo u kinu, a sad su dio pomno planirane strategije promocije filmova, najavljuju se i objavljuju na društvenim mrežama i video servisima te službenim web stranicama. Foršpan je postao toliko važan da se snimaju tzv. teaseri za foršpane koji su zapravo - reklama za reklamu!
Kulturi foršpana najčešće se zamjera da najava filma stvori prevelika očekivanja, odnosno da pokaže samo najbolje dijelove filma koji je često lošiji od foršpana.