Prije 10 godina Juke je bio prvi mali SUV, a danas na tržištu ima više od 20 konkurenata. Da bi se opstalo više nisu dovoljne vrhunske vozne osobine i neobičan izgled, kupci ovakve aute kupuju kao obiteljske i traže i adekvatnu ponudu prostora.
Novi Juke je zato mnogo prostraniji i praktičniji, no svoje 'korijene nije zaboravio'. Tako je i nova generacija prilično različita od prosječnog konkurenta, a vozi se mnogo bolje nego što smo to navikli od drugih auta u klasi. Za volanom Jukea nemate osjećaj kao da ste u SUV-u, upravljač je izravan, konstrukcija kruta, ovjes odličan, kočnice također, stoga brza vožnja zavojima može biti uživanje. Novi motor dovoljno je snažan za ovaj automobil, uglađenog rada i pristojne potrošnje. Na testu smo trošili oko 6,5 l/100 km u kombiniranoj vožnji.
Za razliku od prethodnika Juke je vrlo prostran auto. U prtljažnik stane 422 litre što je više od prosjeka klase, a ponuda prostora straga je dovoljna i za odrasle osobe. Dodajmo tome da je i ovjes vrlo udoban tako da je ovaj Juke u stanju biti vrlo praktičan obiteljski auto. Ne samo SUV šminker za samce, što je uglavnom bio prethodnik.
Pohvaliti valja i kvalitetu izrade i materijala, dobar infotainment te sjedala. Oprema u razini opreme N-Connecta je s automatskom klimom, 8” zaslonom, grijanim sjedalima vrlo bogata, a testni model ima još i navigaciju pa je njegova cijena potpuno fer u odnosu na osnovnu verziju.
dimenzije: 421x180x160 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 86 kW/117 KS
0-100 km/h: 10,4 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 4,9 l/100 km
cijena: 165.682 kn (testni model), 132.828 kn (osnovni model)