Hyundai i20 je bez sumnje jedan od najozbiljnijih automobila u gradskoj klasi. Kako biste to shvatili, dovoljno je samo nekoliko minuta. Izgleda dobro, spada među najveće u klasi, unutrašnjost je jako kvalitetno izrađena, a ponuda prostora vrlo uvjerljiva.
Još uvjerljiviji dojam ostavlja u vožnji. Rijetko koji drugi gradski model je toliko uvjerljiv, uglađen u vožnji, tih i kultiviran. Dojam je kao da se vozite u vrlo ozbiljnom automobilu kompaktne klase i za to je Hyundai zaslužio svaku pohvalu. Ipak, to sve se odrazilo i na cijenu. Novi i20 je ovdje na razini europskih konkurenata, unatoč tome se testirani model odlikuje izuzetno bogatom opremom.
Benzinski motor stare škole unatoč solidnih 84 KS ne daje spektakularne performanse, pa će se sportski orijentiranim vozačima i20 činiti lijenim. Ipak, za svakodnevne potrebe sasvim je dovoljno brz. Potrošnju je bez obzira na stil vožnje teško natjerati preko 8,5 l/100 km u gradu, a uz oprezniju nogu na gasu lako se voziti i ispod sedam, odnosno šest litara na otvorenoj cesti. Osim što je vrhunski udoban i tih, ovjes se i vrlo dobro snalazi pri oštrijoj vožnji, ali i na lošim cestama, mjenjač je precizan, a kočnice vrlo uvjerljive. Dojam malo kvari nedovoljno izravan upravljač, što je standardna boljka svih automobila iz Koreje.
Dobra strana testiranog i20 je i njegova vrhunska opremljenost koja je kao i općeniti osjećaj u vožnji, bez pretjerivanja, na razini dobro opremljenog automobila kompaktne klase. Zbog svega toga Hyundai i20 može bez ikakvog problema uskočiti i u ulogu ozbiljnog malog obiteljskog automobila.
Tvornički podaci:
masa: 1055 kg
dimenzije: 404x173x147 cm
obujam: 1248 ccm
snaga: 62 kW/84 KS
ubrzanje (0-100km/h): 13,1 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja: 4,8 l /100 km
cijena: 117.990 kn (testni model) 114.990 kn (bez doplata)
Hyundai i20 1.2 Comfort Panorama u opremi ima stakleni krov, automatski klima uređaj, prednje i stražnje parking senzore, aluminijske naplatke, komande na upravljaču