Više od 1.029.000 ljudi, odnosno 45 posto internet populacije u Hrvatskoj proteklog je mjeseca pratilo portal 24sata.hr što ga je opet dovelo do čelnog mjesta na listi najčitanijih portala! Time je 24sata.hr nakon tri mjeseca u istraživanju gemiusAudience ponovno zauzeo zasluženu poziciju.
Kao jedini portal kojeg je u lipnju pratilo više od milijun ljudi, želimo zahvaliti našim
čitateljima, koji nam poklanjaju svoje povjerenje iz mjeseca u mjesec! Također, želimo dobrodošlicu novim korisnicima, koji su prepoznali naš portal kao
zanimljiv i informativan medij.
Za svoje korisnike stalno pripremamo novitete i trudimo se biti još bolji, a posebne zanimljivosti vam pripremamo ovog ljeta kada vam, osim najboljeg ljetnog sadržaja, svake srijede u sklopu akcije Srijedom na dar donosimo brojna iznenađenja i nagradne igre!
Ostali portali u Styrijinoj digitalnoj grupaciji
Styria svojim web
stranicama doseže do više od 1,5 milijuna korisnika u Hrvatskoj te drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija.
Naši portali poslovni.hr, budi.in i zdravakrava.hr su vodeći u svojim segmentima, dok vecernji.hr i gastro.hr nastavljaju uzlaznu putanju kroz kvalitetan sadržaj, dobro poznati brend i izgradnju baze vjernih čitatelja. Kao lijepo iznenađenje za sve roditelje i one koji to tek planiraju postati tu je i naš najnoviji portal Klokanica.hr, čija je misija edukacija, podrška i savjetovanje svih onih koji žele stvoriti sretnu obitelj!
Istraživanje gemiusAudience
Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 130 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.