Hrvatski telekom (HT) proglašen je Microsoftovim partnerom za 2019. godinu u Hrvatskoj, izvijestili su u četvrtak iz HT-a, iz kojeg ističu i da je po prvi put u Hrvatskoj to Microsoftovo priznanje dodijeljeno telekomunikacijskoj tvrtki.
"Kompanija je prepoznata među najboljim globalnim partnerima Microsofta za izvrsnost u inovacijama i implementaciji korisničkih rješenja temeljenih na Microsoftovoj tehnologiji", ističu iz HT-a.
Nagrade su dodijeljene u nekoliko kategorija, a pobjednici su izabrani među više od 2.900 sudionika iz 115 zemalja svijeta.
"HT je prepoznat po pružanju izvanrednih rješenja i usluga, kao i izvrsnom angažmanu podružnica u Hrvatskoj", navodi se u priopćenju.
Iz HT-a podsjećaju da njihova suradnja s Microsofta traje već niz godina te da je tijekom nje HT proširivao svoj portfelj uslugama i alatima Microsofta poput Office 365 i Microsoft 365 ponude, koje korisnicima omogućuju brojne prednosti u poslovanju (brža i lakša komunikacija među timovima, učinkovitija organizacija poslovanja, smanjenje troškova i veća konkurentnost na tržištu).
"Sve tvrtke u Hrvatskoj, bez obzira na svoju veličinu, mogu imati koristi od ove suradnje. Naročito danas kad je digitalizacija poslovanja imperativ. Hrvatski Telekom i Combis svojim uslugama čine sve prednosti digitalizacije vrlo dostupnima, a time im pomaže da budu uspješnije u svom poslovanju u Hrvatskoj i svijetu", ističe u priopćenju član Uprave HT-a i glavni operativni direktor za poslovne korisnike Saša Kramar.
Nagrade Microsofta za partnera godine dodjeljuju se partnerima na državnoj razini koji su pokazali poslovnu izvrsnost u pružanju Microsoftovih rješenja za više kupaca u proteklih godinu dana.
"Microsoftove godišnje nagrade prepoznaju partnere koji pokazuju izvrsnost u inovacijama i primjeni korisničkih rješenja temeljenih na Microsoftovoj tehnologiji", ističe direktorica Microsofta Hrvatska Tatjana Skoko.
Naglašava i kako su finalisti i pobjednici odabrani iz više od 2.900 nominacija iz 115 zemalja diljem svijeta, a kriteriji izbora su predanost klijentu, utjecaj vlastitih rješenja na tržište te primjerena uporaba Microsoftovih tehnologija.