To je to što me zanima!

HT je tek treći u Europi koji je fiksnu mrežu prebacio u All-IP

HT je na prebacivanje svih korisnika u all-IP mrežno okruženje uložio više od 400 milijuna kuna, a kažu da prvi u Hrvatskoj stvaraju preduvjete za usluge budućnosti
Vidi originalni članak

Hrvatski Telekom objavio je kako su okončali proces IP transformacije, odnosno modernizacije fiksne mreže u sklopu koje su svi fiksni priključci migrirani na IP (Internet protokol) tehnologiju. U ovu modernizaciju u proteklih su nekoliko godina uložili više od 400 milijuna kuna, a HT je tek treći operater u EU koji je sve korisnike prebacio u all-IP mrežno okruženje. 

Kako se navodi, ovo će omogućiti da korisnicima ponude kvalitetnije usluge, ali i razvoj naprednih usluga budućnosti te konvergenciju fiksnih i mobilnih telefonskih te podatkovnih usluga. Tijekom migracije već su aktivirali neke usluge koje omogućuje IP tehnologija, poput HT Business Connect, no ona je samo temelj za nova rješenja koja će se bazirati na njoj poput umreženih domova, gradova, ureda, pametnih samovozećih automobila...

Proces modernizacije pokrenuli su 2010. i pritom su isključili 72 centrale starijih generacija diljem cijele Hrvatske, a njih su sve zamijenile dvije, po jedna u Rijeci i Zagrebu. Iz HT-a kažu da je bila dovoljna i jedna, ali zbog sigurnosti usluga i sustava ugradili su dvije.

Idi na 24sata

Komentari 11

  • Stenjevac 13.01.2016.

    Napravio sam produženje ugovora i promjenu tarife 28.12.2015. bez aparata, odnosno bankovna kartica ZGbanke 300.-Kn. Broj zahtjeva 35157475, tel. 098-232-352 Na stranici MOJ TELEKOM, piše da je zahtjev odobren te da je sve riješeno. Međutim tarifa nije promijenjena a naravno nije ni kartica došla na moju kućnu adresu. Pokušao sam razgovarati putem te. 0800-9000 FREE, nisam riješio, odnosno nisu mi mogli pomoći i "odpilili me". Onda sam također opet pokušao riješiti problem na Vašim stranicama putem chata. Također nisam ništa riješio. Isti dan sam radio istu stvar za još jedan drugi broj, i tamo je napravljena tarifa. Imam u kući 3 mobitela na pretplatu, maxTV, Internet, te sve još i na vikendici. Kod Vas sam pretplatnik već dvadesetak godina, a neki ugovori uskoro izlaze, te mislim da ću morati mijenjati operatera nakon toliko godina. NEZADOVOLJAN KORISNIK

  • Chatter 04.12.2015.

    A ja i dalje nemrem imat nista vise od 10 MB download i 640 kb upload halloo o cem pricamo

  • kruno12/ 02.12.2015.

    super i zasto placamo telefon kad je o preko interneta a njega svejedno placam?

Komentiraj...
Vidi sve komentare