Hrvatski startup Revuto najavio je u ponedjeljak na online konferenciji za medije da izlazi na prvi tzv. token sale na blockchain platformi Cardana, kao jednoj od atraktivnijih u svijetu, s ciljem da prikupi 8 milijuna eura za svoj daljnji razvoj.
Token sale znači da se investicija ne prima u uobičajenim valutama poput dolara ili eura, već u kriptovaluti, točnije ADA valuti, službenoj valuti platforme Cardano. Revuto će time biti i prvi projekt koji će dobiti financiranje u toj valuti. Privatni token sale kreće danas, 3. svibnja, a javna prodaja kreće 18. svibnja.
Povodom tog posla, Vedran Vukman iz Revuta poručio je da je digitalna imovina koja se temelji na blockchainu transparentna i da daje korisnicima kontrolu nad sredstvima. Revuto to čini i s pretplatama, za koje su specijalizirani, budući da je njegov glavni proizvod mobilna aplikacija-rješenje za upravljanje pretplatama putem jedinstvenog sučelja, koja pomaže korisnicima da drže pod kontrolom svoje periodične troškove povezane s pretplatama.
- Kriptovalute pružaju značajne prednosti u smislu obrade plaćanja u usporedbi sa zastarjelim centraliziranim rješenjima. Vjerujem da će Cardano igrati vodeću ulogu u nadolazećoj digitalnoj revoluciji i zbog toga smatramo da je izgradnja naše decentralizirane platforme na Cardanu bio jedini izbor i da ćemo uspjeti u naumu unijeti revoluciju u svijet pretplata - kazao je Vukman,
Nikola Glumac s platforme Cardano, pak, poručio je da su trenutno najatraktivnija blockchain platforma u svijetu, i to kao razvijeniji blockchain treće generacije koji kombinira osobine prethodnih generacija i mijenja se kako bi ispunio nove potrebe korisnika, kao i da je ponosan da prvi token sale i prvi projekt na toj platformi dolazi baš iz Hrvatske.
Predsjednica Uprave Revuta Josipa Majić naglasila je da taj fintech startup ima rješenje za pretplate, čime se može uštedjeti vrijeme, energija i novac te je izrazila uvjerenje da će s obzirom da pretplate rastu po stopi od 100 posto godišnje one opstati i postati neodvojivi dio svakodnevnog života. Inače, prosječni europski potrošač troši 130 eura mjesečno na pretplate, što čini oko 5 posto njegovih ukupnih mjesečnih troškova.
- Vjerujemo da nitko više ne bi trebao plaćati pretplate za usluge koje više ne želi ili ne koristi, a naš je primarni cilj to omogućiti. Ideja je maksimizirati vrijednost postojećih pretplata pojednostavljivanjem procesa plaćanja i zaštitom klijenata od skrivenih naknada i troškova za usluge koje koriste - istaknula je Majić.
Iz tog su startupa upozorili potrošače da provjeravaju svoje pretplate, jer ih to gotovo petina nikada ne radi, a onda oko pola njih često plaća proizvode i usluge koje ili više ne koriste ili ih ne smatraju vrijednima svog novca.