Netom nakon što je COVID-19 potresao cijeli svijet i ostavio utjecaj na svaku dimenziju poslovanja,
Startup Jenz i njihova aplikacija, koja je moderna interna društvena mreža za kompanije i njihove zaposlenike, prije nekoliko mjeseci je izašao na tržište, a sada je već nominiran u natječaju za najbolju aplikaciju godine, u kategoriji social i networking.
Radi se o startupu koji se razvija dvije godine pod pokroviteljstvom zagrebačke softverske i dizajnerske agencije Q, a lansirali su ga nekolicini svjetski poznatih korporacija, među kojima je i hrvatski Deloitte.
- Pokrenuli smo Jenz iz vlastitih potreba u Q-u, no kako su reakcije naših klijenata i partnera na Jenz bile iznad svih očekivanja, pogotovo u vrijeme pandemije kad su se svi susreli s problemima u komunikaciji, shvatili smo da je to priča koja će jako brzo prerasti Q - kaže Dalibor Jurgec, suosnivač i jedan od direktora Q agencyja i Jenza.
- Možemo reći da je interes za Jenzom zaista velik i da raste eksponencijalno iz tjedna u tjedan. Poučeni iskustvom i velikim brojem zainteresiranih klijenata, vjerujemo da je samo pitanje dana kad će Jenz postati normalan alat za komunikaciju u kompanijama diljem svijeta - rekao je.
- Jenz ima za cilj povezati, angažirati i informirati zaposlenike, mijenjati poslovnu kulturu, pogotovo za vrijeme rada od kuće kada je potrebno učiniti ‘’novo normalno’’ više humanim, bliskim i zabavnim. Upravo zato ima ogroman potencijal postati jedna velika priča uspjeha - od male hrvatske aplikacije, do svjetski poznatog imena” - govori Ana Čupić, direktorica komunikacija na Jenzu.
Za više informacija o aplikaciji, ili otvorenim radnim mjestima posjetite Q agency web stranicu ili pošaljite e-mail na apply@q.agency. Za informacije o nagradi za koju je Jenz nominiran možete pogledati i dati svoj glas na Best mobile app award.