<font face="tahoma, arial, helvetica, sans-serif"><span style="font-size: 12px;">Japanci u ponudi imaju klasične hibride Yaris, Auris, Prius i Prius+ te Prius Plug in hibird. S obzirom na cijenu najjeftinijeg Yaris Hybirda od 94.500 kuna uz 30.000 kuna poticaja, dobro će prodavati. </span></font>
|
Foto: Toyota
Japanska marka već godinama u Hrvatskoj prodaje mali električni i MiEV koji uz poticaje stoji 135.000 kuna. U ponudi je i veliki SUV plug in hibrid Outlander PHEV, uz cijenu od 309.900 kuna za osnovni model.
|
Foto: Mitsubishi
Volkswagen nudi električni gradski Up, električnu verziju Golfa te plug in izvedbu istog automobila. Osnovni električni Up uz uračunatih 70.000 kuna poticaja stoji prihvatljivih 122.359 kuna.
|
Foto: Volkswagen
Audi za sada u svojoj ponudi ima samo jedan automobil koji može konkurirati za poticaje. Radi se o kompaktnom A3 Sportback e-tron plug in hibridu. Na struju s jednim punjenjem baterija može prevaliti do 50 km što je dovoljno za grad, a ukupno razvija sportskih 204 KS s kojima do 100 km/h ubrza za 7,6 sekundi. Uz poticaj od 50.000 kuna stoji 255.952 kune.
|
Foto: Audi
Francuski proizvođač uz cijenu od 160.000 kuna uz poticaje nudi potpuno električni C-Zero. Riječ je o “bratu blizancu” malog električnog Mitsubishija od kojeg se razlikuje samo po detaljima. Citroënova luksuzna marka DS nudi bogato opremljeni i atraktivni DS 5 s hibridno dizelskim sustavom i pogonom na sve kotače. Uz 30.000 kuna poticaja auto stoji 365.369 kuna.
|
Foto: Citroen
Luksuzni premium SUV plug in hibird kombinira benzinski turbomotor i električni motor ukupne snage čak 407 KS. Do 100 km/h juri za samo 5,6 sekundi, a uz poticaj od 50.000 kuna stoji 673.847 kuna.
|
Foto: Volvo
Mitsubishi već godinama prodaje mali električni MiEV, dok Toyota u svojoj ponudi ima niz klasičnih hibrida. Volkswagen nudi izbor između hibirida i auta na struju
Novi model Tesla 3,cijena u SADu 35000 dolara,a autonomija oko 300 km,brzi punjač ga za 15 minuta napuni na 80% kapaciteta. Cijena od 35 000 dolara je bez državnih subvencija,sa subvencijama će to u SADu biti od 25 do 28 tisuća dolara. Problem je što smo u EU,odnosno pod najvećim porezima i davanjima u svijetu,ali i kod nas taj Tesla 3 ne bi smio biti preko 40 tisuća eura sa državnim subvencijama. Električni auti su budućnost,uz njih plug in hibridi. Klasični hibridi previše troše,neisplativo.
_Bono_
06.10.2015.
Po mom misljenju nije ni jedno ni drugo za buducnost. Auta koja koriste fosilna goriva, necemo moci snositi na dulje staze, isto tako pitanje, koliko imamo uopce sirovina na svijetu za izradu baterija za elektricna auta, gledajuci da sada vec ima preko milijardu auta na svijetu. Ja mislim da je jedino resenje vozilo sa pogonom na vodik, neograniceno ga ima i 100% cisto i svaka pokrajina (osim pustinja) ju ima..... samo tehnologiju usavrsiti i posloziti mrezu sa pumpama....