I u Subaru, najtradicionalniju i najoriginalniju marku na tržištu, stiže struja. Novi Forester nudi se isključivo u kombinaciji s hibridnim pogonom, no time Subaru nije izgubio svoju originalnost. Naime, Subaru električni motor kombinira s benzinskim bokser motorom, čime je stvorio jedinstvenu kombinaciju. Benzinski bokser ima 150 KS, a električni motor, integriran u mjenjač, ima 17 KS.
Hibridna kombinacija štedi oko 11 posto goriva u odnosu na prethodni model, no Forester i dalje nije među štedljivijim predstavnicima svoje klase. Naime, na prvim vožnjama smo trošili između 8 i 9 l/100 km. Iako ne oduševljava štednjom, novi Forester nas je osvojio komforom, mirnim radom, ali i voznim osobinama te vrhunskim terenskim sposobnostima koje može zahvaliti 22 cm udaljenosti od podloge i vrhunskom, stalnom simetričnom pogonu na sve kotače. Rijetko koji čistokrvni terenac je pri offroad vožnji bolji od ovog auta,a kako se Forester snalazi možete vidjeti i u priloženom videu.
Unutrašnjost oduševljava. Materijali i izrada su prvoklasni, a zanimljiva novost je i sustav prepoznavanja lica vozača. Zahvaljujući toj funkciji auto pozdravlja osobu koja ulazi u njega i automatski mu namješta sjedalo. Zgodan i koristan detalj,ako se u autu stalno izmjenjuju vozači. Prtljažnik je s zapreminom 509 litara i više nego dovoljno prostran.
Cijena nikada nije bila jača strana Forestera, zbog vrhunske tehnologije i nevjerojatno kvalitetne izrade čitavog automobila te mnogo briga za detalje proizvodnja ovog auta mnogo košta. Stoga i njegova cijena ne može biti mala jer SUbaru je ralno kvalitetom na razini premium proizvoda. Osnovni Forester u Hrvatskoj će stajati 315.345 kuna.