Vizualni “X” na prednjem dijelu, doduše, dio je opreme x-cite, baš kao i atraktivna narančasta boja, no novi Aygo i u osnovnoj opremi izgleda vrlo moderno. Totalno je drukčiji od francuske braće, iako i dalje dijeli istu tehniku. Unutrašnjost je također vrlo moderna te iznenađujuće bogato i komforno opremljena. Da je riječ o autu mikroklase, očito je samo po šupljem zvuku zatvaranja vrata.
I trocilindraš sa 69 KS vrlo je glasan, a za živahniju vožnju treba ga vrtjeti u više okretaje. Mjenjač je dugih prijenosa, pa kad ispadne iz ritma prometa, Aygo duže hvata priključak. No štedljiv je, pa komotno možete voziti sa 6 l/100 km.
Upravljač je izravan, a Aygo kratak, pa je vrlo okretan, no nepreglednost zna smetati u gradskoj vožnji. A ležanje na cesti ugodno iznenađuje.
Vrlo kvalitetna stražnja kamera
Toyota Aygo u paketu opreme x-cite sadrži kameru za vožnju unatrag, koja nudi odličan pregled i iznenađujuće kvalitetnu sliku. Neki bi rekli da je suvišna na tako malom i kratkom autu, no Aygo je prilično nepregledan prema natrag, a osobito bočno, pa je to koristan detalj. Pogotovo bi se mogla svidjeti vozačicama.
Vrlo komforan i opremljen interijer
Srednji paket x-cite donosi više nego bogatu opremu u mali Aygo. Ima 7-inčni zaslon u boji osjetljiv na dodir, upravljač presvučen kožom, maglenke te ekskluzivnu vanjsku narančastu metalik boju s detaljima u unutrašnjosti.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i x.cite
TVORNIČKI PODACI:
masa: 855 kg
dimenzije: 345x162x146cm
obujam: 998 ccm
snaga: 51 kW/69 KS
ubrzanje (0-100km/h): 14,2 s
najveća brzina: 160 km/h
potrošnja: 4,1 l /100 km
CIJENA: 82.450 kn (testni model) 82.450 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Renault Twingo, Citroën C1, Hyundai i10, Volkswagen Up