To je to što me zanima!

Google podržao projekt Styrije i 24sata s 500.000 eura!

Riječ je o projektu koji će unaprijediti izdavački proces na digitalnoj platformi a koji će biti dostupan medijima na području cijele regije, te time pružiti kvalitetnije personalizirano iskustvo korisnicima i klijentima
Vidi originalni članak

Velika nam je čast i zadovoljstvo što je upravo inovativni projekt Styria Medijski servisi i 24sata (Styria Media Group AG) osvojio financiranje prestižnog Googleovog DNI Innovation Funda, pri čemu je "Personalizirana platforma za regionalno news izdavaštvo" osvojila 500.000 eura.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Ova inteligentna platforma na izdavačko tržište donosi vrhunske inovacije na polju upravljanja sadržajem uz podršku najnovije tehnologije. Riječ je o projektu koji će unaprijediti izdavački proces na digitalnoj platformi a koji će biti dostupan medijima na području cijele regije, te time pružiti kvalitetnije personalizirano iskustvo korisnicima, kao i klijentima, što je posljednjih godina svjetski trend u izdavaštvu.

To će donijeti unaprijeđeno korisničko iskustvo kroz promicanje relevantnog, zanimljivog i istinitog sadržaja prilagođenog svakom korisniku.


U sklopu projekta, Data Science tim Styrijinog Digitalnog razvoja razvija tri napredna servisa temeljena na tehnologiji strojnog učenja: Prvi je optimizacija tagiranja, koja će svima koji sudjeluju u proizvodnji medijskog sadržaja na digitalnim platformama osigurati standardizirano i optimizirano tagiranje sadržaja. Platforma će novinaru nuditi koji tag bi najbolje odgovarao zadanoj temi. To će uvelike olakšati kako označavanje, tako i pretraživanje traženog sadržaja.


Sustav kontekstualnih preporuka je sljedeći servis koji će za sve brandove na platformi osigurati prikladnu preporuku sadržaja s obzirom na sadržaj kojeg korisnik trenutno pregledava, te mu tako pružiti jedinstven i potpun doživljaj ponuđenih tema. 
Treći napredni servis, personalizacija sadržaja između brandova, zaokružuje ideju prilagođavanja sadržaja korisniku na temelju njegovih interesa, kao i ponašanja na samoj platformi, odnosno sadržaja koji ga zanimaju.

Važno je naglasiti kako je projekt Styria Medijskih Servisa i 24sata odabran među stotinama projekata koji su iz cijele Europe aplicirali u trećem krugu natjecanja za potpore Googleova DNI Innovation Funda. Ovaj projekt jedne od najvećih kompanija današnjice vodi se idejom osnaživanja europskog novinarstva modernim tehnologijama, pružajući podršku inovativnim medijskim tehnologijama koji će donijeti korist cijeloj zajednici, kako onima koji sadržaj stvaraju, tako i onima koji ga konzumiraju. U njega su uključene najveće europske medijske kompanije.


Pokrenut je 2015. godine i u prva dva kruga financiranja, DNI Innovation Fund s više od 50 milijuna eura nagradio je više od 250 projekata u 27 europskih zemalja. Jedan od njih je, primjerice, njemačka web-stranica Tagesspiegel Causa, čiji tim je izradio algoritam koji izrađuje grafički prikaz svake teme o kojoj se raspravlja. Zajednička točka svih projekata, a to je i polazišna točka je i samog DNI Innovation Funda, bila bi primjena novih tehnologija i pametnih sustava u kreiranju sadržaja za digitalne platforme. Ovo je projekt u kojem prolaze najbolji i najinovativniji, time je uspjeh "Personalizirane platforme za regionalno news izdavaštvo" veći, a ova je nagrada dodatni poticaj da se nastavimo razvijati i pružati još kvalitetnije usluge i sadržaj svojim korisnicima.

Data Science tim Styrijinog digitalnog razvoja već više od dvije godine intenzivno se bavi istraživanjem i razvojem tehnologija umjetne inteligencije s fokusom na obradu slike (računalni vid) i teksta (obrada prirodnog jezika) s uspješnim primjenama u medijskoj i drugim industrijama. Kao regionalni centar izvrsnosti za strojno učenje, prepoznat je i na globalnom tržištu s više uspješnih projekata za neke od vodećih svjetskih kompanija.

Idi na 24sata