Golf GTE trebao bi debitirati na salonu automobila u Ženevi. Oznaka GTE nagovještava pozicioniranje ovog modela između GTD-a i GTI-ja - “GT” označava sportski model, “I” injection, “D” diesel, a “E” electricity. U njega su ugrađena dva motora - turbobenzinski 1.4 TSI s izravnim ubrizgavanjem sa 150 KS i elektromotor sa 102 KS. Zajedno oba motora isporučuju 204 KS, što je samo 16 KS manje od kultnog GTI-ja, pa mu za ubrzanje s mjesta do 100 km/h treba 7,6 sekundi, dok je najveća brzina 217 km/h. Najimpresivnija je svakako potrošnja - još nepotvrđeni podaci govore o samo 1,25 l/100 km, naravno, dok baterije imaju struje. Uz to, u potpuno električnom režimu koji se aktivira pritiskom na gumb Golf GTE može prijeći 50 km. Litij-ionski akumulator od 8,8 kW može se puniti i preko kućne utičnice, a za to je potrebno tri i pol sata. Baterije teže 120 kg pa je ukupna masa auta prihvatljivih 1520 kg.
Elektromotor je ugrađen u mjenjač, posebno konstruirani DSG za hibridne automobile koji ima tri spojke i šest stupnjeva. Kao i izvana, GTE i u unutrašnjosti nosi plave umetke umjesto crvenih u GTI-ju, a u istom su stilu uređena i prepoznatljiva karirana sportska sjedala. GTE će serijski opremiti navigacijom i digitalnim radijem. Putno računalo pokazivat će doseg samo na struju, a navigacija obližnje punionice strujom. Izuzetno zanimljiv model trebao bi se u prodaji na europskom tržištu pojaviti već nakon ljeta.