To je to što me zanima!

Golf s dva motora ima 204 KS: Juri kao GTI, a vozi na struju

Volkswagen ujedinjuje ekonomičnost i nisku emisiju štetnih plinova sa sportskim performansama - Golf plug-in hibrid ima 204 KS, 16 KS manje od sportskog GTI-ja
Vidi originalni članak

Golf GTE trebao bi debitirati na salonu automobila u ŽeneviOznaka GTE nagovještava pozicioniranje ovog modela između GTD-a i GTI-ja - “GT” označava sportski model, “I” injection, “D” diesel, a “E” electricity. U njega su ugrađena dva motora - turbobenzinski 1.4 TSI s izravnim ubrizgavanjem sa 150 KS i elektromotor sa 102 KS. Zajedno oba motora isporučuju 204 KS, što je samo 16 KS manje od kultnog GTI-ja, pa mu za ubrzanje s mjesta do 100 km/h treba 7,6 sekundi, dok je najveća brzina 217 km/h. Najimpresivnija je svakako potrošnja - još nepotvrđeni podaci govore o samo 1,25 l/100 km, naravno, dok baterije imaju struje. Uz to, u potpuno električnom režimu koji se aktivira pritiskom na gumb Golf GTE može prijeći 50 km. Litij-ionski akumulator od 8,8 kW može se puniti i preko kućne utičnice, a za to je potrebno tri i pol sata. Baterije teže 120 kg pa je ukupna masa auta prihvatljivih 1520 kg. 

Elektromotor je ugrađen u mjenjač, posebno konstruirani DSG za hibridne automobile koji ima tri spojke i šest stupnjeva. Kao i izvana, GTE i u unutrašnjosti nosi plave umetke umjesto crvenih u GTI-ju, a u istom su stilu uređena i prepoznatljiva karirana sportska sjedala. GTE će serijski opremiti navigacijom i digitalnim radijem. Putno računalo pokazivat će doseg samo na struju, a navigacija obližnje punionice strujom. Izuzetno zanimljiv model trebao bi se u prodaji na europskom tržištu pojaviti već nakon ljeta.

Idi na 24sata

Komentari 92

  • paalfi 25.02.2014.

    Kako je neko naveo u komentarima pod srednjim opterećenjem ovaj elektro motor iz ovih baterija može izvući od 6-10 minuta rada, pa recimo kad bi tog motora koristili samo za ubrzanja i među-ubrzanja potrošnju tog golfa bi možda mogli svesti na 3L ili 2,5L uz uvjet da nisi baš pretjerano težak na papučici gasa, ova potrošnja koju su oni naveli od 1,5L malo mi je pretjerana. E sad kad bi čovjek i odlučio na takvu vrstu auta da dolazi do isplativosti moralo bi biti niz pogodnosti, ubiti cijeli taj sustav bi trebao doći u standardnoj opremi a razliku u cijeni bi trebali platiti razno razni poticaji. U protivnom nek je samo razlika 10 000€ ako ne i više to se ne isplati nema računice to je preračunato u kilometrima preko polamiliona pređenih kilometara sa vozilom koje troši 6+ litara na 100km a toliko 70% ljudi u ljepoj našoj ne prelazi cijeli život. Znači računice nema nikakve može biti samo nešto drugo.

  • KokoT 25.02.2014.

    Litij-ion akumulator 8,8 KW pokreče elektro motor od 76 KW (102ks),ovo je vrlo zanimljivo.Pod punim opterečenjem taj el.motor isprazni ovaj akumulator za otprilike 6.5 min ako se prije toga ne zapali od prevelikog opterečenja...a ova potrošnja je priča za malu dječicu.Ako je i od VW-a,previše je !

  • user_258803 25.02.2014.

    Ruku na srce, golf je jedini kompakt koji može dugoročno preživjeti bosanske ceste bez da se rasklopi, zato ga bosanci vole. A i vole što se nekad proizvodio kod njih.

Komentiraj...
Vidi sve komentare