Giulia je jednostavno auto u kojem je užitak boraviti, voziti ga ili se samo voziti u njemu. Ono što je po mišljenju mnogih ipak istinski smisao dobrog auta. Pri pogledu na ovaj auto jasno je da ima stila, no tek kad sjednete u njega shvatite zašto je Alfa posebna.
Upravljač je iznimno izravan, automatski mjenjač brz i s pravovremenim reakcijama, a ovjes daleko iznad prosjeka srednje klase. I to bez da je imalo neudoban, štoviše usudili bismo se reći Alfa je i vrlo udoban auto.
I iznutra i izvana Giulia sportski, profinjeno i nadasve originalno. Oprema u verziji Super je bogata. Redizajn se više koncentrirao na tehnologiju nego izgled. Velik napredak postignut je u pogledu infotainmenta i sutava pomoći u vožnji. Ciena nije mala, ali je svakako na razini usporedive konkurencije.
masa: 1540 kg
dimenzije: 464x186x144 cm
obujam: 2143 ccm
snaga: 118 kW/160 KS
0-100 km/h: 8,2 s
najveća brzina: 220 km/h
potrošnja: 4,2l/100 km
cijena: 359.240 kn (testni model), 290.989 kn (osnovni model)
Testirana Alfa Romeo Giulia 2.2 MultiJet Super u opremi ima alunaplatke 18”, dodirni zaslon 8,8”, 3d navigaciju, Bi-xenon svjetla, sportski upravljač...