Dok se u Hrvatskoj vode velike rasprave oko reforme školstva, a informatika je i dalje izborni predmet, u drugim zemljama osvajaju nagrade za inovativne pristupe učenju.
Dvoje učitelja iz SAD-a osvojilo je međunarodnu nagradu za inspiraciju kojom nadahnjuju učenike. Sherry Mitchell i Matthew DiGioia su učitelji osmog razreda škole Bailey, a na svojim satovima inspiriraju učenike koristeći knjige i filmove. Osvojili su drugo mjesto na međunarodnom natječaju Houghton Mifflin Harcourta koristeći knjigu i film Marsovac, kino hit koji je hvaljen za svoju uvjerljivosti i realistični prikaz svemira i Marsa.
Mitchell i DiGioia su bili toliko oduševljeni Marsovcem da su ga odlučili ugraditi u školske lekcije i to kroz više predmeta. Ne samo iz znanosti, nego i engleskog jezika, povijesti i matematike.
- Nakon što sam pročitao knjigu stalno sam razmišljao o tome kako bi bilo sjajno iskoristiti knjigu u razredu. Knjiga je krcata matematikom i znanosti - prisjeća se DiGioia.
On i njegova kolegica napravili su Google dokument te isplanirali lekcije i za kolege učitelje drugih predmeta u njihovoj školi. Istraživali su dijelove geografije Marsa, a od učenika su tražili pisanje eseja i snimanje video i audio materijala, a sve su teme bile povezane s Weirovom knjigom i filmom Marsovac.
Međupredmetne lekcije nisu toliko česte u osnovnim školama, no istraživanja potvrđuju da učenici učinkovitije uče kada gradivo nadilazi granice učionice.
Sherry Mitchell je učiteljica znanosti i često surađuje s drugim učiteljima, a istaknula je da su učenici bili oduševljeni lekcijama na temu Marsovca.