To je to što me zanima!

Ford Puma nije samo još jedan običan mali konfekcijski SUV

Izgledom, vozim osobinama i praktičnim detaljima Puma se izdiže od tipičnog malog SUV-a današnjice. Ford je zamislio nešto malo drugačije od konfekcije, a rezultat je odličan auto
Vidi originalni članak

Ford Puma nije uobičajen SUV. Već jedan pogled  na auto dovoljan je da zaključite kako se on ističe iznad konkurencije svojim izgledom. Ima u izgledu Pume nešto “Porscheovsko” ima i dizajnerskih obrisa kojima podsjeća na Aston Martin. Ali sprijeda najviše nalikuje kultnom malo Fordovom coupeu koji se također zvao Puma, a proizvodio se prije dvadesetak godina. Dizajnerski su se svojski potrudili da ovom autu daju poseban izgled. Barem, izvana.

Iznutra Puma izgleda tipično “Fordovski”, ne previše spektakularno, ali uredno i prilično ergonomično. Osnovna Titanium oprema je vrlo bogata, na razini najbogatijih kod nekih konkurenata, ima čak i masažna sjedala, no na iznenađenje klima uređaj je manualan, ne automatski. Pumine najveće vrijednosti u unutrašnjosti su vezane uz praktičnost. Auto je vrlo prostran kako u duljinu, tako u širinu, kao sprijeda, tako i straga. 

I prtljažnik je veći od prosjeka klase, a na njegovu dnu je vrlo ugodno iznenađenje. Ispod podnice nalazi se dodatna rupa koja nije tapecirana i u koju je moguće odložiti prljave stvari, recimo blatnjave čizme. Spremnik na dnu ima odvod, tako da blato možete oprati vodom i zatim je ispustiti. Genijalno praktično. 

Još jedna karakteristika po kojoj je Puma posebna su vozne osobine. Bez pretjerivanja, ovaj auto se vozi poput malog sportskog auta, a ne poput SUV-a. Upravljač je izuzetno izravan, pruža obilje povratnih informacija, ovjes nije tvrd, no kao što smo rekli, ponašanje u zavojima je kao u sportskom autu. Niti traga naginjanju. Pohvale i za izuzetno precizan mjenjač izravnog hoda. 

Dizelski motor sa 120 KS možda se ne uklapa u sportsku filozofiju Pume, no radi prilično sportski za jednog dizelaša. Lako ga je potjerati u više okretaje, pršti okretnim momentom i pritom je prilično štedljiv. Na testu smo u gradu trošili 6,5 l/100 kilometara. 

Puma je po definiciji mali SUV, ali u praksi puno ozbiljniji auto. Pruža neuobičajeno mnogo mjesta, inteligentna praktična rješenja, odličan sportski izgled i jednako takve vozne osobine. Zamjerke je Pumi teško naći.

Cijena testiranog modela je među višima u konkurenciji. Oko 165.000 kuna dosta je velik iznos, no Puma nije tipičan mali SUV. Ona nudi više od prosječnog konkurenta. 


 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
masa: 1389 kg
dimenzije: 421 x 181 x 156 cm
obujam: 1495 ccm
snaga: 88 kW/120 KS  
0-100 km/h: 10,3 s
najveća brzina: 185 km/h
potrošnja: 3,8 l/100 km
cijena: 165.827 kn (testni model), 154.990 kn (osnovni benzinac)

Testirana Ford Puma Titanium 1.5 EcoBLue u opremi ima adaptivni tempomat, LED ambijentalno osvjetljenje, sjedala s masažom leđa, stražnje parking senzore, dodirni zaslon 8", navigaciju, alunaplatke 17", bežično punjenje mobitela, LED svjetla...

Idi na 24sata

Komentari 21

  • andi4 20.03.2021.

    Zanimljiv gradski autic koji cak i nije mali. Za vecinu sasvim dovoljan prema potrebama. Vece aute bi ionako trebali kupovati samo oni koji puno putuju, daleka putovanja i tak to...

  • Prof. Baltazar 14.03.2021.

    Znači automatik sa nekim pristojnim motorom a ne mikserom i s nešto malo opreme nije ni 200.000 kn. Prava sitnica...

  • 12.03.2021.

    Vidio ga,prekrasan auto.👍

Komentiraj...
Vidi sve komentare