Ford je danas u Amsterdamu predstavio novu generaciju Kuge, kod koje je u prvom planu elektrifikacija. U Fordu su posebno ponosni na to da je ovo prvi njihov automobil koji dolazi uz čak tri različita hibridna pogona. Tu su tako blago elektrificirane verzije, klasičan hibrid i plug-in verzija koju je moguće nadopunjavati strujom i tako voziti izuzetno ekonomično. Ova verzija može na električnu energiju prevaliti 50 kilometara, a prosječna potrošnja joj iznosi 1,2 l/100 kilometara.
Kuga je najprodavaniji Fordov SUV u Europi i stoga je ovaj auto vrlo važan za poslovne rezultate i imidž Forda. U razvoj nove generacije uloženo je vrlo mnogo truda. Kuga je prvi SUV koji se temelji na novoj Fordovoj globalnoj C2 arhitekturi. Zahvaljujući ovome nova generacija Kuge trebala bi imati mnogo bolje vozne osobine jer će auto imati oko 10 posto kruću konstrukciju i do 90 kilograma manju masu. Automobil je 44 mm širi i 89 mm duži od prethodnog modela, dok je međuosovinski razmak povećan za 20 mm, što znači više prostora na svim sjedalima. Također, stražnji red sjedala može se pomicati kako bi se povećao prostor za prtljagu ili prostor za noge, a tu je i funkcija daljinskog spuštanja sjedala drugog reda.
I u unutrašnjosti Kuga donosi mnogo novosti među kojima se ističe digitalna ploča s instrumentima promjera 12,3 inča. Novosti su i bežično punjenje mobilnih telefona te infotainment Sync 3 sa zaslonom na dodir promjera 8 inča. Dio atmosfere iz viših klasa prenosi Bang & Olufsen audiosustav, a tu je i mogućnost grijanja stražnjih sjedala. Automobil će biti opremljen i FordPass Connect tehnologijom koja pretvara vozilo u mobilnu WiFi pristupnu točku s mogućnošću povezivanja do 10 uređaja. Ista tehnologija omogućava daljinsko upravljanje određenim funkcijama, daljinsku dijagnostiku i SOS poziv u slučaju nužde.
Ford Kuga će imati jednu od najširih i najraznovrsnijih paleta pogonskih strojeva u svijetu automobila,. Benzinsku stranu zastupaju 1,5-litreni turbomotori sa 120 i 150 KS. Dizelaši su 1,5 i 2-litreni te razvijaju 120 i 180 KS. Tu je još jedan dizelski motor snage 150 KS kojem pri štednji dodatno pomaže sustav mild hybrid. Svi dizelski modeli mogu se kombinirati s novim osmerobrzinskim automatskim mjenjačem. Vrh ponude predstavlja plug-in hibrid koji se sastoji od 2,5-litrenog benzinskog motora i električnog motora te razvija 225 KS. Iduće godine stiže i hibridna verzija koja će imati 2,5-litreni benzinski motor, no detalji o ovom pogonu se još ne znaju.
Nova Kuga u Hrvatsku stiže krajem godine, točan datum premijere se još ne zna kao niti cijena automobila.