Kompanija je 2022. godine odgodila ulaganja u proizvodnju u Španjolskoj zbog "revidiranih izgleda za Europu". Potvrdili su tada da bi do kraja desetljeća u španjolskoj tvornici trebali početi proizvoditi električna vozila, upozorivši da njihova proizvodnja podrazumijeva smanjenje broja radnih mjesta.
U ožujku prošle godine objavili su da zbog gašenja proizvodnje monovolumena Galaxy i karavana S-Max gase 1.100 radnih mjesta u pogonu u Valenciji. Dodali su i da će od 2027. u Almussafesu, na području Valencije, početi proizvoditi novi model hibridnog terenca za europsko tržište, ali i za druge dijelove svijeta.
U srijedu Fordova uprava izvijestila je sindikate da planira trajno ukinuti još 600 radnih mjesta, prema riječima glasnogovornice, a spremna je pregovarati o mogućem ponovnom zapošljavanju preostalih tisuću u sklopu planiranog povećanja proizvodnje od 2027.
„Mogući su pregovori o privremenom rješenju za ostalih tisuću radnika kako bi se premostilo razdoblje do početka proizvodnje novog vozila”, rekla je.
Kompanija namjerava u pogonu proizvoditi 300.000 automobila godišnje, priopćilo je tada španjolsko ministarstvo industrije.
Američki automobilski div trenutno u pogonu u Valenciji zapošljava 4.800 radnika i proizvodi samo sportski terenac Kuga. Lani su odlučili ugasiti i 2.300 radnih mjesta u Njemačkoj i 1.000 u Britaniji. Od 2030. namjeravaju u EU prodavati samo električne automobile.