Kao što se najavljivalo, Facebook je u četvrtak predstavio novi dizajn kojim je njihova Facebook stranica počela više ličiti na Android i iOS aplikacije. Novi feed s novostima je i prva velika promjena u izgledu Facebooka od uvođenja Timelinea krajem 2011. godine.
- Novosti su jedna od najvažnijih stvari koje smo napravili - rekao je Mark Zuckerberg tijekom predstavljanja. Poistovjetivši feed s novostima s personaliziranim novinama, Zuckerberg kaže kako priče oko nas zaslužuju da ih se prikaže bolje nego samo s riječima. Dodaje da se mijenja način na koji dijelimo stvari oko sebe te se i prikaz novosti na Facebooku mora mijenjati, a to je ovo što su predstavili danas. Tako novosti donose tri značajne stvari, a to su puno veće slike, višestruke kategorije te dizajn koji prati i mobilne verzije.
Dizajn
Na novom Facebooku puno veći naglasak je na slikama na feedu, a i same slike su veće te u središtu vaše pažnje. Kako se vidi, prelaze sa tri na dva stupca, čime su osigurali taj prostor. Zanimljivo je da se tekst sada prikazuje u slikama, a u dizajnu se mogu primijetiti tragovi drugih društvenih mreža, poput Google Plus ili Instagrama, no jednostavan i pregledan dizajn s velikim slikama sada je svugdje u trendu. Navigacijska traka sada je s lijeve strane te se može raširiti , a u njoj su kratice do aplikacija, prijatelja, chata ili kalendara...
Biranje sadržaja
Korisnici sada imaju pristup prikazu različitih novosti i imaju više kontrole nad načinom na koji se vijesti prikazuju. Korisnici mogu uz standardni feed s novostima sada vidjeti sve što dijele prijatelji, na drugom feedu mogu prikazati samo slike i stranice koje se dijele. Također tu je i feed s glazbom, a mogu se prikazati i samo novosti onih ljudi čije objave pratimo. Naravno, vijesti se mogu sortirati i kronološki, uz nadu da se neće miješati s Facebookovom logikom prikaza sadržaja. Ne zna se kako će ove novosti utjecati na promovirane priče i sadržaj te kako će to sve utjecati na stranice raznih brandova.
Mobilno iskustvo
Kako se vidi iz slika koje je objavio Facebook, dizajn je inspiriran verzijom za mobitele i tablete od kojih uzima mnogo detalja, poput navigacijske trake. Jedan od razloga za ove promjene je i taj što sve više ljudi Facebooku pristupa preko mobitela pa ima smisla da im iskustvo korištenja bude isto i na računalu.
Jedna od posljedica ovih promjena je i što oglasi sada zauzimaju puno više prostora, no, kako piše BBC iz Facebooka negiraju da je to bio fokus redizajna, kao i da su redizajnom htjeli osigurati duži ostanak korisnika na stranici. Chris Struhar kaže da su htjeli smanjiti količinu informacija koja se prikazuje kako bi svaki post korisnika bio što bitniji. Ljudi su govorili kako im stranica djeluje natrpano te da se previše toga događa, a Struhar dodaje da su baš htjeli onda smanjiti tu gužvu, modernizirati stranicu i učiniti je jednostavnijom.
Nove promjene na profile više od milijardu korisnika će stići kroz sljedećih par tjedana, a ako želite da vam se aktivira ranije možete posjetiti www.facebook.com/newsfeed.