Facebook sa svojih 1,7 milijardi korisnika već gospodari našim privatnim životima, a sada tu kontrolu želi imati i na poslu. Facebook Workplace njihov je novi servis za poslovne korisnike koji bi nam trebao olakšati komunikaciju i obavljanje posla, a ne gledanje videa zabavnih mačaka i smiješnih fotografija.
S kolegama i prijateljima sve više komuniciramo kroz razne društvene mreže i grupe, a toga su svjesni i u Facebooku koji želi da i na poslu budemo u njihovoj mreži.
- Na isti način na koji se povezujemo s prijateljima, želimo se povezati i sa kolegama - kažu iz Facebooka. Stvar izgleda i podsjeća na Facebook tako da se gotovo nitko ne bi trebao osjećati kao stranac, a ovdje su i Grupe, Popularne priče, Newsfeed - sve sa fokusom na vašu tvrtku. Workplace se tako može koristiti kao oglasna ploča kompanije na kojoj se mogu pratiti obavijesti i informacije o raznim događanjima. Moći će se organizirati Grupe među raznim odjelima ili Grupe sa partnerima, a tu su i opcije za slanje poruka ili poziva prema kolegama te live video.
Ovakav poslovni Facebook potpuno je odvojen od privatnog i možete ga koristiti čak i ako niste na Facebooku.
Za razliku od privatnog Facebooka, ovaj će se plaćati mjesečno i po korisniku. Tvrtke koje imaju do 1000 radnika tako će plaćati 3 dolara po korisniku.