Facebook je u srijedu najavio pokretanje platforme Boost with Facebook, centra za besplatnu i interaktivnu online obuku malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj, koja bi im trebala pomoći da lakše prebrode krizu uzrokovanu pandemijom koronavirusa.
Na toj internetskoj stranici bit će objavljeni webinari o prisutnosti na online kanalima i stvaranju kreativnog sadržaja te primjeri hrvatskih tvrtki na temu učinkovite upotrebe digitalnih alata kako bi se malim i srednjim poduzetnicima pomoglo u nastavku poslovanja nakon "zatvaranja" gospodarstva, navedeno je u priopćenju Facebooka.
Pokretanje platforme Boost with Facebook bit će predstavljeno 5. srpnja internetskim događajem uživo - besplatnom Facebook Live radionicom o digitalnim alatima, gdje će sudionici naučiti kako povećati prisutnost na online kanalima, osvijestiti se o važnosti ponuda i saznati više o digitalnom marketingu.
Nakon pokretanja platforme, tijekom četiri tjedna održat će se niz unaprijed snimljenih treninga za poduzetnike. Ti će se treninzi objavljivati jednom tjedno u centru obuke Boost with Facebook.
Obuku pripremaju hrvatski stručnjaci, a pokrivat će teme stvaranja čvršće povezanosti s Messengerom i interakcije s korisnicima putem Facebook Messengera i Whatsappa, zatim izgradnju učinkovite strategije oglašavanja i izrade oglasa, pripremu strategija kampanja u Ads Manageru te povećavanje lojalnosti korisnika, istaknuto je.
"Svjesni smo da mnogi problemi s kojima se danas susreću poduzetnici neće odmah nestati, čak i kada se ukinu ograničenja. Kako bismo im pomogli da prebrode ovo teško razdoblje, želimo da iskoriste potencijal koji nude internet i besplatni alati Facebooka i Instagrama. Cilj nam je pružiti korisno znanje i informacije što većem broju malih i srednjih tvrtki", izjavila je menadžerica za javne politike za srednju i istočnu Europu u Facebooku Eva Ivančić.
Dodjela 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint
Pokretanje platforme Boost with Facebook odvija se pod pokroviteljstvom Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i u partnerstvu s lokalnim partnerom Httpoolom, izvijestili su iz Facebooka, apostrofirajući da će, uz pokretanje te platforme, u suradnji s tim ministarstvom i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje dodjeliti 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint.
„Kao ministarstvo nadležno za tržište rada, svjesni smo prilika i izazova koji su pred nama. Tranzicija prema zelenom i digitalnom značajno će preoblikovati naše poslovanje i svakodnevni život. Kako bi ostali uspješni, u sklopu našeg partnerstva s Facebookom poduzetnicima ćemo dodijeliti 200 stipendija i programa, koji će im pomoći osnažiti poslovanje s pomoću digitalnog marketinga, kako bi povećali svoju vidljivost i time proširili mrežu kupaca", rekao je ministar rada Josip Aladrović u izjavi koja se prenosi u priopćenju.
Kazao je i da je razvoj vještina dugoročna misija, zbog čega će se Nacionalnim planom otpornosti i oporavka uspostaviti novi sustav vaučera za stjecanje vještina, koji će omogućiti zaposlenim i nezaposlenima da steknu vještine koje se na tržištu traže.
"Suradnja s globalno priznatim i uspješnim tvrtkama poput Facebooka predstavlja odličnu priliku za obostrani prijenos znanja, a korisnici će dobiti priliku dodatno unaprijediti svoje vještine kako bi bili konkurentniji na tržištu", ustvrdio je Aladrović.