Facebook je svojim postupcima već pokazao da žele biti mjesto na Internetu na kojem provodimo naše vrijeme, a sada su se udružili sa devet izdavača kako bi lansirali 'instant članke', što će im omogućiti da korisnicima direktno u mobilni News Feed šalju svoje članke.
Ovim alatom članci će se učitavati do 10 puta brže od standardnih članaka za mobilni internet, a među izdavačima koji su sada uključeni u projekt su New York Times, BuzzFeed, National Geographic i drugi, navode iz Facebooka. Ističu kako ovakvim pričama sada treba i do 8 sekundi da se učitaju, što je najsporiji sadržaj na Facebooku. Ovakvi posebno kreirani sadržaji bi trebali imati i mogućnosti poput automatskog pokretanja videa, zumiranja fotografija, karata, audio opisa...
Instant članci će omogućiti izdavačima da kroz Facebook isporuče interaktivni sadržaj, ali da i dalje zadrže kontrolu nad sadržajem i poslovanjem, kažu iz Facebooka. Kako prenosi Reuters, izdavači će moći odlučiti hoće li sami prodavati ili ugraditi oglase u članke i zadržati prihod ili će dopustiti Facebooku da prodaje oglase.
Također će sami moći pratiti i čitanost tih članaka kroz comScore i druge analitičke alate.
Članke će lansirati prvo na Facebooku za iPhone i sa posebnim nizom priča koje su kreirali New York Times, BuzzFeed, National Geographic, NBC i Atlantic.