Facebookov Messenger koristi više od 1,3 milijarde ljudi i mnogima je to glavni kanal komunikacije, zbog čega su u Facebooku kroz proteklih par godina i dodavali gomilu novih mogućnosti i dodataka. Toliko toga se tu nakrcalo da mnoge opcije otežavaju glavni zadatak Messesngera, a to je komunikacija.
Facebookov David Marcus u velikom postu priznaje da su izbacili čudo toga i da su korisnici puno toga prihvatili, dok ima i stvari koje jednostavno nisu sjele. Kako su gomilali nove mogućnosti, sama aplikacija postala je zatrpana.
Zbog toga žele uvesti reda i Marcus najavljuje velika ulaganja u jednostavniji Messenger, no to ne znači da će i početi uklanjati stvari koje su nakrcali. Ono što možemo očekivati je da će olakšati da napravimo što smo htjeli unutar Messengera, odnosno da nam uklone nepotrebne korake. U prognozi trendova za ovu godinu, Marcus stavlja veliki naglasak na vizualne poruke kroz video (uz proširenu stvarnost), slike, GIF-ove, stickere...No, cijela stvar ne može proći i bez oglašavanja, pa najavljuju i ulaganja u bogatiju komunikaciju s globalnim i lokalnim tvrtkama.