Facebook je prije godinu dana predstavio svoju viziju novog News feeda, a potom su mjesecima radili na njegovim doradama, velikim fotografijama i drugim estetskim dodacima. Taj su novi prikaz novosti uveli za iznimno mali broj od milijardu korisnika, a sada su sve to odbacili. Ljudi koji su ga testirali rekli su da im se sviđaju veće fotografije, ali bilo im je teško snalaziti se, kažu iz Facebooka.
Za novi News feed vratili su se na početak, naučili na greškama i predstavili dizajn koji je poznat, ali osvježen, a u sljedećih par tjedana stiže svim korisnicima.
Poanta novog dizajna je da je gotovo jednak mobilnoj verziji. Novi su fontovi, veće su fotografije, a drukčiji je malo i prikaz priča. Iz Facebooka kažu za Verge da ljudi ne vole kad im netko seli namještaj s uobičajenih pozicija, a da ista stvar vrijedi i ovdje. Ljudima jednostavno nije 'sjeo' tamni izbornik, koji izgleda dobro, ali ne pomaže u snalaženju, piše Verge.