Međunarodni dan žena ove je godine bio najpopularnija tema na Facebooku, oko koje se okupilo duplo više ljudi nego lani - kako bi slavili žene u cijelom svijetu, ali i progovorili o brojnim problemima.
U svom godišnjem pregledu, iz Facebooka su istaknuli i kako je Super Bowl 51 bio najgledaniji događaj u 2017., a videa povezana sa svime oko Super Bowla ostvarila su 262 milijuna pregleda.
Ljudi su na različite načine reagirali i na krizne situacije. O tragičnom pokolju u Las Vegasu pričao je cijeli svijet, ali ova tragedija je motivirala i 3300 ljudi da se kroz Facebookove alate uključe u pomoć lokalnoj zajednici. Nakon još jednog napada, onog u Manchesteru, organiziran je i veliki humanitarni koncert, a live prijenos je privukao rekordnih 80 milijuna pregleda, ali i 450.000 dolara za pomoć žrtvama.
Isto tako, Facebook ima alate koji omogućuju ljudima da u krizi prijateljima jave da su dobro, a milijuni su to učinili nakon potresa u Meksiku krajem rujna.
Ljudi su pokazali i da misle na druge tijekom uragana Harvey u kolovozu kad su prikupili više od 20 milijuna dolara samo na Facebooku kako bi se pomoglo onima koji su ostali bez svega.
No, Facebook nije mjesto koje okuplja ljude samo u digitalnom svijetu. Više od 20.000 'Facebook evenata' u 80 zemalja organizirano je kako bi se uživo pratila potpuna pomrčina Sunca, a Marš žena na Washington u siječnju je okupio više od 500.000 ljudi.