Zamislite da možete znati kako se ljudi osjećaju dok prolaze ispred izloga ili da možete znati kako su se osjećali kad su gledali neku TV reklamu ili emisiju.
Emily je novi sustav koji omogućuje upravo to. Ona je IoT (Internet of things) rješenje hrvatskih tvrtki Entg, InfoCumulus i Span i radi se o sustavu za analitiku ljudi po dobi, spolu i emocijama, a uglavnom bi trebala pomoći oglašivačima kako bi dobili još više informacija o njihovim proizvodima.
Sustav kombinira kamere i Raspberry Pi računalo koje obrađuje informacije u stvarnom vremenu i daje puno više informacija o tome kako ljudi doživljavaju ono što gledaju.
Stvar radi tako da kamera skenira osobu i procijeni kojeg je spola i dobi te kako se osjeća (vidi osam različitih emocija), no potom ne sprema nikakve fotografije već samo te podatke koji se mogu analizirati. Autori projekta kažu da su Emily već testirali, a mogućnosti primjene ovakvog rješenja su raznolike, od više informacija u fokus grupama ili mjerenja koliko se ljudi zadržavaju pred izlozima i kako reagiraju na njih...