To je to što me zanima!

Elon se hvali: Cybertruck već ima preko 146 tisuća narudžbi

Iako već na predstavljanju nije sve išlo po planu, to izgleda nije naštetilo prodaji Cybertrucka. Elon Musk pohvalio se kako narudžbe ne prestaju stizati
Vidi originalni članak

Do sada 146 tisuća narudžbi, 42% je odabralo verziju s dva motora, 41% sa tri i 17% sa jednim, napisao je Elon Musk na Twitteru u subotu.

To je ogroman broj ako se uzme u obzir da je novi Teslin pickup predstavljen tek u četvrtak, a i na predstavljanju nije sve išlo po planu. Naime, kada su demonstrirali izdržljivost blindiranih prozora, Teslin glavni dizajner bacio je metalnu kuglu u prozor, koji je lako pukao. Odmah su bacili i drugu kuglu na drugi prozor da ne bi ispalo kako je samo taj jedan prozor bio neispravan, ali rezultat je bio isti.

Musk je tada tiho opsovao pa se obratio publici.

- Hmmm, ima mjesta za napredak. Staklo ćemo poboljšati - rekao je.

Dostupne su tri verzije Teslina kamioneta, a najskuplja verzija je ona s tri motora i pogonom na sva četiri kotača. 

To je brzinska zvijer koja na stazi može parirati i najjačim sportskim automobilima - do 60 milja na sat ubrza za manje od 2,9 sekundi, a njezini vlasnici ne bi trebali imati problema ni pri dužim putovanjima uz doseg baterije veći od 800 kilometara. Cijena osnovnog modela iznosi 39.900 dolara, model s dva motora stajat će 49.900 dolara, dok će za najskuplji Cybertruck trebati izdvojiti od 69.900 dolara.

VIDEO: STAKLO NIJE IZDRŽALO Pazi, lomljivo! Musk je opsovao novu zvijer jer je pala na testu

Radi se o šestom Teslinom automobilu otkako je kompanija osnovana 2003. godine koji je ujedno i najveći eksperiment. Na tržištu će biti rival Fordovoj F Seriji, koja je najprodavaniji pickup u SAD-u duže od 40 godina. 

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 78

  • Haski007 28.11.2019.

    sad napokon Multipla ima dostojnog protivnika

  • DinkoČizik 26.11.2019.

    Nije bitan ljepi dizajn.Bitno je da se kupca šokira ! S ovakvim dizajnom im je to i uspijelo. Da je neki normalan dizajn koji su više manje svi očekivali nebi se ni upola pisalo o njemu kao do sada. Markentiški odrađeno savršeno ! E sad dali je ljepo...baš i ne ali to nije ni cilj,cilj je prodaja i zarada.

  • mahovina22 25.11.2019.

    Čovek je prodal 150 tisuća automobila preko noci, koji se budu počeli proizvoditi sljedeće godine i tek krajem godine ga budeš mogao voziti. Nije platil reklamu nego je namjerno razbio prozor na prezentaciji da bi seljaci mogli kenjat kak je ružan. I iako su mu dionice firme pale za sitnih 700 miliona ne brine. Klasično hrvatsko sranje - ništa ne valja, samo Bog i HDZ.

Komentiraj...
Vidi sve komentare